اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میکروشمع

این روش به صورت اساسی در تمامی ساختمان ها در تمامی فصول و انواع شرایط آب و هوایی قابل اجرا است. این روش خواص خاک اطراف را به هم نمی زند و خاک دست نخورده باقی می ماند. ساخت میکرو شمع ها با دستگاه حفاری با ابعاد کم صورت می گیرد و این شرایط بسیار عالی را در انتخاب محل تقویت و آزادی عمل در حین کار فراهم می کند به طوری که هم در داخل فضاهای خانه های مسکونی و هم در ساختمان های صنعتی می توان اجرا کرد و همچنین در قسمت زیرزمین ساختمان احتیاجی به تخریب دیو ارهای داخل نیست و به راحتی قابل اجرا است.

 از دیگر مزیت این روش هزنیه ی نه چندان بالا و پیوستگی کار در مقایسه با روش های دیگر است.در حالت کلی این روش پارامترهای مکانیکی خاک را بهبود می بخشد. حتی در زمانی که خاک زیر فونداسیون از ظرفیت باربری پایینی برخوردار است مقاوم سازی با این روش نتیجه خوبی ارائه می دهد. در این روش قسمتی یا کل بار وارده از طرف سازه بر فونداسیون به تراز پایین سطح فونداسیون (جایی که خاک یا بستر قویتر داریم) انتقال داده می شود.

این روش علاوه بر کاربرد در احداث سازه های جدید، برای مقاوم سازی سازه های قدیمی که در حالت تخریب قرار دارند نیز استفاده می شود. علاوه بر این موارد زیر می توان از میکرو شمع ها نیز استفاده کرد.

  • شرایط پیچیده و سخت شده در ساخت و ساز
  • تقویت بستر پی ماشین آلات
  • نگهداری سازه های موجود از در برابر حرکت فونداسیون
  • در زمان حفاری حجیم که احتمال ریزش وجود دارد
  • در تونل ها
  • در اسکلت میکرو شمع ها بر اساس آیین نامه روسیه و به روش CBO و CKB به صورت قائم، مورب یا افقی که از داخل دیوار یا فونداسیون عبور می کند اجرا می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>