اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

زمانی که در مسیری جاده ای پودر ریخته شد و آنها با هم مخلوط شدند، این ماده باید درجه بندی شود تا شکل دهی آنها به طور مطلوب صورت گیرد. در حین جریان، هموار کردن و پهن کردن ممکن است برخی مواد پودر شده مورد نیاز باشد و به منظور ترک به منظور لایه سطحی آسفالت، هموار شود. زمانی که جاده مرمت سازی شده صاف شده، زمان مناسبی است که سطح آن شیب و زهکشی جاده به بهترین شکل صورت گیرد زیرا پس از تثبیت این بهبود های دائمی می شوند.

اکنون زمان بسیار خوبی برای پهن کردن جاده است. تثبیت تمام مسیر جاده باعث ایجاد پایه یکنواخت جاده می شود که در مقایسه با جاد های پهن بدون مرمت سازی، شامل حمایت کمتری است. پس از صاف کردن و شکل دادن جاده معمولاً مواد پر شده متراکم می شوند تا ترافیک در طول جریان ساخت اجرا شود و یکنواختی سطح سیمانی بعدی و عملکردهای ترکیبی بهبود یابد.

قرار دادن سیمان

سیمان معمولاً به روش کنترل شده ای از طریق تانک های پخش کننده که برای این کار طراحی شده اند، پخش می شود. از قرار دادن سیمان به روشی غیر کنترل شده و تحت فشار باید جلوگیری به عمل آید. سیمان بیشتر به صورت خشک به کار می رود. اما می توان به شمل آبکی نیز استفاده شود.

بیشتر ویژگی های مربوط به کاربرد سیمان بر حسب وزن در هر حوزه است. مهم ترین زمان برای کنترل غبار، وقتی است که سیمان بر روی زمین متراکم می شود. حائل های ویژه ای می تواند به کار رود تا میزان گرد و غبار در هنگام استفاده از سیمان به حداقل برسد.

غیر از روزهایی که باد زیادی می وزد به نظر نمی رسد که غبار در هنگام پخش سیمان بر روی زمین مشکل ساز باشد.در کار بردهای سیمان های آبکی مهم است که سیمان به طور یکنواخت بر روی زمین پخش شود، به طوری که چاله یا بر آمدگی ایجاد نشود.

ترکیب کردن

ترکیب کردن از طریق میکسر، یا با تزریق مقدار مناسب رطوبت در محفظه دستگاه، یا ریختن آب بر روی زمین با یک تانکر آب در عملیاتی مجزا، صورت می گیرد. در هر مودر دستیابی به مقدار صحیح رطوبت جهت ایجاد تراکم مورد نظر حائز اهمیت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>