اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

فرایند گیرش و سخت شدگی بتن گوگردی بسیار سریع است. به طوری که سخت شدگی و کسب مقاومت مطلوب جهت خارج ساختن از قالب ها بعد از چند ساعت از قالب گیری و سرد شده قالب ها، اتفاق می افتد.
بتن گوگردی برخلاف بتن سیمانی پرتلند، به عمل آوری خاصی نیاز ندارد.با کاهش دما، نرخ کسب مقاومت بتن گوگردی افزایش می یابد. لذا در فصول سرد مثل زمستان نیز امکان بتن ریزی وجود دارد. حتی بتن گوگردی را می تواند در تمام طول سال زیر دمای صفر نگه داشت.

برای ساخت بتن گوگردی، نیازی به آب نیست. با توجه به محدودیت منابع آب در ایران، به خصوص هنگام ساخت سازه هایی که از منابع آبی به دور هستند و همچنین مشکلات حمل آب به این مکان ها، بتن گوگردی از این نظر، اهمیت خاصی پیدا می کند.بتن گوگردی دوام نسبتاً خوبی در برابر ذوب و یخبندان دارد (خصوصاً با افزایش درصد گوگرد). لذا در مناطق سردسیر با افزایش دادن درصد گوگرد می توان از آن استفاده نمود.

بتن گوگردی در برابر محیط های خورنده اسیدی، نمکی و قلیایی از دوام خوبی برخوردار است. بنابراین در مکان هایی که این مواد خورنده وجود دارند، مثل باران اسیدی، فاضلاب ها و ضایعات خورنده کارخانجات، خاک های اسیدی و قلیایی، اسکله ها، پل ها و دیگر سازه های دریایی و … کاربرد و عملکرد مناسبی خواهد داشت.

بتن و ترکیبات گوگردی به علت پایداری و واکنش ناپذیر بودن با آب، بر کیفیت آب تأثیر قابل توجهی ندارند. همچنین ایمنی سازه های ساخته شده از کامپوزیت های گوگردی، مثل ایمنی در برابر تأثیر اشعه های فعال، تأثیر بارندگی، دما، جریان های سطحی، هوازدگی شیمیایی، فعالیت های بیولوژیکی خاک و … از نظر زیست محیطی به اثبات رسیده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>