اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فونداسیون

فونداسیون صندوقه ای اغلب در ساخت و ساز پل و سازه های دیگر که نیاز به فونداسیون در زیر رودخانه ها و دیگر گستره های آب دارند استفاده می شود. دلیل این است که محفظه کیسون را می توان به سایت کار به صورت شناور برد و در محل قرار گیری فرو برد.

پی های صندوقه ای در شکل با پایه شمع مشابه هستند، اما از روش های مختلف نصب می شوند. زمانی از این فونداسیون استفاده می شود که خاک قدرت تحمل کافی در زیر لایه های سطح خود را نداشته باشد و زیر آن مواد ضعیف مانند ذغال سنگ نارس یافت شود. این روش همانند شالوده های عمیقی است که بالاتر از سطح زمین ساخته شده و سپس تا سطح مورد نیاز حفاری صورت می گیرد.

برای ساخت کیسون (گاهی اوقات اسکله نامیده می شود) سوراخی در عمق زمین ایجاد می شود، و سپس با بتن این حجم سوراخ شده پر می شود و از آرماتور برای داخل آن و بحث استحکام سازه فونداسیون استفاده می شود. فونداسیون های کیسون بارهای ساختمان را به قسمت های پایینی خود انتقال می دهد خود را پایین تر، که اغلب زنگی شکل است.(حالت زنگوله ای دارند).

عملکرد فونداسیون صندوقه ای

سیستم فونداسیون و خاک زیر ساختمان، باعث جلوگیری از حرکت پیچیده عمودی ساختمان می شود و هنگامی که یک بار بر خاک اعمال می‌شود، اغلب خاک نشست پیدا می کند. این اتفاق زمانی می افتد که بخش هایی از ساختمان خود را در درجه های مختلف از نشست ببیند که در نتیجه آن ترک، که برخی از آنها ممکن است ساختار ساختمان را تحت تأثیر قرار دهد. در مقابل، در برخی موارد نادر، خاک ممکن است دچار تورم، هل دادن ساختمان به سمت بالا شود و در نتیجه مشکلات مشابه ای را به وجود آورد. بنابراین، سیستم فونداسیون باید همزمان با خاک کار حمایت از ساختمان را انجام دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>