اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قالب فلزی

امروزه ایمنی ساختمان ها تنها به نوع ساخت و استفاده از مصالح گوناگون بستگی ندارد، بلکه سبک سازی و جایگزینی روش ها و مصالحی که ساختمان را سبک می کند یکی از مفاهیم کاربردی در زمینه ایمنی در ساختمان به شمار می رود. اصلی ترین هدف در ساختمان ها، کاهش نیروی وارده به ساختمان است، بنابراین برای ایمنی و سبک سازی ساختمان توجه به اجزای غیر سازه ای یک ساختمان که معمولا قسمت بیشتری از وزن یک بنا را تشکیل می دهند، مهم تر از بخش اجزا سازه ای است.

با توجه به ضرورت و راهکارهای کاهش وزن ساختمان برای ایمنی بیشتر ساختمان، ملاحظاتی جهت طرح و ساخت قاب سبک فولادی (LSF) با استفاده از مصالح سازه ای سبک و ایمن مطرح شده است. که توجه به آنها می توان گام بلندی در جهت حفظ وبهره وری منابع، مواد، انرژی و حفظ سرمایه ها و ثروت ملی و جلوگیری از تلف شدن انرژی و همچنین افزایش ایمنی برداشت.

فو لاد به طور وسیع در ساختمان و سازه های چند منظوره استفاده می شود در بسیاری از نقاط جهان استفاده از چوب یا سازه های آجری و بتنی ترجیح داده می شود. در طول سالیان سیستم های پیشرفته متنوعی برای استفاده در امور ساختمان سازی یافت شده است. اخیرا سیستم قاب فو لادی سبک اقتصادی استفاده زیادی در آمریکا و اروپا و استرالیا و نیوزلند پیدا کرده است. این قاب فو لادی سبک در یک فرایند شکل دهی سرد (Form Cold) بدون استفاده از حرارت تولید می شود.

این فرایند به تولید کنندگان فو لاد اجازه می دهد که ورق های فو لادی سبک ولی با خواص مکانیکی با لا تولید کنند. رویه ورق توسط آلیاژ زنیک (Zenic) که به طور کامل سطح فو لاد را می پوشاند و آن را در مقابل عوامل خورنده محیطی محافظت می کند پوشش داده شده است. همه اینها منجر به احداث ساختمانی منسجم، سخت، منعطف، پایدار و موجب سرعت بیشتر در ساخت می شود به گونه ای که هزینه های ساخت را به شدت کاهش می دهد. همین طور قاب فو لادی سبک یک انتخاب جذاب برای استفاده در امور مربوط به ساختمان است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>