اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قالب فلزی

این ساختمان ها از 3 جزء اصلی شامل مقاطع متشکل از ورق های فولادی سرد نورد شده برای سازه، صفحات گچی یا PVC به عنوان پوشش و لایه عایق حرارتی و صوتی تشکیل می شوند. کاربرد این ساختمان ها به عنوان یک سیستم سازه ای مستقل در انبوه سازی ساختمان های دو یا سه طبقه ویلاها، ساختمان های کوچک، واحدهای صنعتی و سالن های ورزشی یک طبقه است.

این روش یک سیستم سازه ای باربر ثقلی است که قابلیت ترکیب شدن با سیستم های سازه ای دیگر، مانند دیوارهای بتن مسلح سازه ای (دیوارهای برشی) را دارد و در ساختمان های کوتاه به صورت سیستم سازه ای مختلط به کار می رود.

اتصال LSF به شالوده توسط کلاف افقی با مقطع CC، شکل گرفته و اجزای قائم به عنوان عضو باربر ستونی در بارهای ثقلی عمل می کند، برخی از این اعضا در دهانه مهاربندی جانبی سازه علاوه بر بار ثقلی، متحمل نیروهای ناشی از بار جانبی هم می باشد که تحت نام (STUD) در سیستم معرفی شده اند.

سقف این سازه ها متشکل از تیرچه های LSF سرد نورد شده است. تیرها و تیرچه ها عمدتاً دارای مقاطع با اشکال C و Z هستند. پوشش سقف از دال بتنی است ولی درصورت نیاز به یکپارچگی لازم بین بتن و پروفیل فولادی تیرچه، می تواند به عنوان سقف مرکب فلزی طراحی و اجرا شود. LSF به منظور باربری جانبی سازه در امتداد اصلی متعامد، از دهانه های باربر جانبی استفاده می شود.

دیوار

در سازه فولادی سبک، بار جانبی و بار ثقلی را دیوارها تحمل می کنند. دیوارها به صورت توخالی هستند و می توان این فاصله خالی را با بتن سبک یا فوم پلی استایرن پر کرد.این دیوارها شامل دیوارهای باربر و دیوارهای غیرسازه ای هستند. دو نوع روش اجرایی برای ساخت قاب بندی دیوارها در ساختمان وجود دارد. قاب بندی دیوارهای باربر را می توان در محل کارگاه مشروط بر ایجاد یک سطح تراز و شاسی کشی مناسب ساخت و سپس در جای دقیق بر پا داشت. روش دیگر، تولید پانل پیش ساخته در کارخانه است که در آن پیش سازی سقف ها، دیوارها و خرپاها به کمک میزهای مونتاژ انجام و پس از حمل به محل، عملیات نصب پانل های آماده انجام می شود. اجرای دیوارهای غیر باربر در هر دو روش می تواند بعد از اجرای دیوارهای باربر و سقف انجام شود.

سقف

سیستم سقف ساز ه ای شامل تیرچه، ترک پیرامونی، سخت کننده های جان، بست های تسمه ای، بست های انسجام دهنده و انواع پوشش از قبیل صفحات ساز ه ای چوبی، فولادی است. همچنین کاربرد سقف های مرکب بتن و عرشه فولادی با رعایت ضوابط مربوط مجاز است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>