اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


رنگ


قلم موی گرزی

برای رنگ پلاستیک، لعابی ( موهای قلم مو توسط قیر یا مواد مشابه در فرو رفتگی دسته محکم شده، روی آن نیز برای استحکام بیشتر با نخ بسته می شود).

قلم موی گرد

برای انواع رنگ آمیزی ( همه نوع رنگ) استفاده می شود. موهای قلم در محفظه تراشیده شده در دسته فرو رفته و با نخ محکم بسته می شود. این نوع بستن قابل تغییر است و با کم و زیاد کردن آن بلندی موی قلم تغییر یافته، انعطاف موها نیز متعاقباً متغیر می‌شوند. قلم موی گرد برای سطوح نا مسطح و طرح دار نوع مناسبی است.

قلم موی کپسولی

این قلم مو اغلب برای رنگ های روغنی و صنعتی بکار می رود. موهای این قلم مو توسط حفاظ فلزی کپسول مانندی به دسته قلم متصل شده است. این قل مو بدو شکل گرد و بیضوی ساخته می شود که نوع بیضی شکل آن کاربرد بیشتری دارد.

قلم موی مخصوص لاک

این قلم بسیار شبیه قلم کپسولی است با این تفاوت که اولاً فقط به صورت گرد ساخته می شود و ثانیاً برای استحکام بیشتر اتصال مو به دسته با نخ بسته شده است.

قلم موی تخت یا پهن

موهای این قلم مو پهن و مستطیلی شکل بوده و توسط حفاظ فلزی به دسته متصل می‌شود. این قلم در اندازه های مختلف، از لحاظ پهنی ساخته می شود.

قلم موی مخصوص رادیاتور شوفاژ و نرده

این قلم مو به صورت گرد یا تخت با دسته ای بلند و زاویه دار نسبت به موهای قلم ساخته می شود. با خمیدگی یا زاویه ای که دسته نسبت به موهای قلم دارد می توان قسمت های غیر قابل دسترسی با قلم معمولی را رنگ آمیزی کرد.

قلم موی مخصوص رنگ نما و سطوح بزرگ

این قلم مو اغلب به شکل مکعب مستطیل ساخته می شود که موهای آن بلندتر از قلم های دیگر است. به وسیله این قلم مو دیوارهای ساختمان و بدنه تانک های نگهداری آب یا مواد نفتی و شیمیایی و کلاً سطوح بزرگ را می توان رنگ آمیزی کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>