اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

بتن استاندارد، مخلوطی متشکل از سیمان شسته، آب، شن و ماسه که یک محصول قوی و در عین حال شکننده را تولید می کند. این نوع بتن همواره مستعد به انواع ترک ها است. اضافه کردن الیاف مصنوعی به بتن انعطاف پذیر این مشکل را حل می کند و به بتن این امکان را می دهد که انعطاف پذیر و در مقابل تنش ها، قابلیت خم شدگی داشته باشد. محصول به دست آمده دارای خصوصیات زیر است.

بتن انعطاف پذیر مقاومت بالایی در مقابل ترمز و چرخش های ناگهانی خودرو دارد. این نوع بتن های تولید شده به سختی فلز بوده و تحت خمش حداقل دو بار مستحکم تر از بتن معمولی است.نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد و ضخامت و وزن ورقه های پیش ساخته آسفالت را کاهش می دهد. از این رو نصب و هماهنگ کردن قطعات را قادر می سازد.

این نوع بتن در پروژه های زیربنایی مورد استفاده قرار می گیرد. و زمان لازم برای ساخت جاده ها و پیاده روهای جدید را به نصف میزان پیشین کاهش می دهد.در مقایسه با بتن های فعلی، انعطاف پذیر، مقاوم تر و ماندگاری آنها بیشتر است. این در حالی است که بتن های معمولی شکننده و تحت فشار، شکسته می شوند.

از این نوآوری می توان برای ساخت قطعات باریک پیش ساخته به منظور سنگفرش کردن معابر و روکش جاده با نصب سریع استفاده کرد.بتن های ConFlexPave به دلیل مقاومت بالا، نیازمند نگهداری کمتری هستند.
همچنین این فناوری نه تنها در صنعت ساخت و ساز موجب کاهش نیروی کار می شود بلکه ایمنی کارگران را افزایش و زمان ساخت را کاهش می دهد.با نصب قطعات بتن انعطاف پذیر در سطح سازی معابر داخل و خارج ساختمان نه تنها زمان اجرا کاهش پیدا می کند بلکه ضریب اصطکاک سطح در مقایسه با بتن معمولی کاهش قابل توجهی می یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>