اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گرمایش

سیستم گرمایش کف متناسب با معماری و کاربری ساختمان طراحی می شود و متناسب با این طراحی سایر لوله کشی ها و تأسیسات برقی ساختمان مشخص می شوند. کلکتورهای سیستم گرمایش از کف بهتر است که همرمان با لوله کشی های ساختمان (آب سرد و گرم آتشنشانی و گاز) نصب شوند.

معمولاً در طول اجرای یک ساختمان، بارها نقشه ها و جانمائی بعضی از تجهیزات از سوی ناظران یا سازندگان تغییر می کند. در اکثر مواقع این تغییزات موجب سخت تر شدن اجرای سیستم گرمایش از کف می شود. نصب همزمان کلکتور این سیستم با دیگر کلکتورها باعث اجرای مهندسی تر و ساده تر آن خواهد شد.

اتمام سفت کاری ساختمان، انجام لوله کشی ها، اجرای سیستم های برقی، نصب کلکتورهای گرمایش از کف و انجام نازک کاری ساختمان عملیاتی است که قبل از نصب سیستم و خواباندن لوله های گرمایش از کف انجام می شود.

لوله های این سیستم بسیار حساس بوده و در صورت وارد آمدن هرگونه صدمه، کل سیستم کارایی خود را از دست خواهد داد. برای جلوگیری از وارد آمدن هر گونه صدمه به لوله ها ضروری است که نازک کاری دیوارها وسقف ها به اتمام رسیده باشد. پس عایق کاری کف قبل از خوابانیذن لوله ها نیز باعث افزایش راندمان سیستم خواهد شد.

عایق مربوط به سیستم گرمایش از کف مخصوص بوده و شکل، جنس و ضخامت این عایق ها با توجه به شرکت ارائه دهنده تجهیزات متفاوت است. با اتمام عایق کف و حاشیه ها و جایگذاری مصالح مورد نیاز، می توان لوله ها را در کف خوابانید. طراحی سیستم قطر لوله ها و فاصله آنها از یکدیگر را مشخص می کند.

باید در نظر داشت که در ناحیه بندی ها و طراحی ها درز انبساط نیز در نظر گرفته می شود.با اتمام لوله کشی و اتصال به کلکتورها، تمامی سیستم تست می شود. با انجام تست می توان نشتی سیستم در محل اتصالات کلکتورها و یا صدمه دیدگی لوله ها را تشخیص داد. در نهایت پس از تست، ضروری است بتن ریزی روی لوله ها انجام شود. ضخامت این بتن معمولاً بین 2 تا 4 سانت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>