اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


گرمایش


آسایش و آرامش در بالاترین حد ممکن

درجه حرارت ثابت و دائمی در کل طول زمستان در نزدیکی کف ساختمان وجود خواهد داشت. این حالت بسیار دلپذیری است که محیط اطراف پا، گرم بوده و هوای تنفس شده گرمای زیادی نداشته باشد. پروفیل دمایی سیستم گرمایش از کف به پروفیل ایده آل بسیار نزدیک است. گرما به آرامی از کف به سمت سقف منتشر می شود، پای گرم و سر خنک، به سلامت کمک می کند.

ثابت بودن حرارت

به علت جرم زیادِ پوششِ کفِ ساختمان، در صورت هر گونه قطع برق و یا عوامل دیگر که باعث توقف حرارت دهی مرکزی باشد، مدت زمان سرد شدن بسیار طولانی تر از سایر سیستم ها است. در این سیستم، ابتدا مدت زمانی طول می کشد تا کف زمین به درجه حرارت مطلوب برسد، ولی پس از گرم شدن، این حرارت به صورت با ثبات تری در طول مدت زمستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سبکی وزن ساختمان، افزایش ارتفاع اتاق ها

به علت استفاده از یک نوع لوله با سایز پائین و همچنین حذف عبور لوله های تأسیساتی از روی یکدیگر ( که عموماً باعث بالا آمدن کف واحدها و پر کردن کف در زمان ساخت می شود) ضخامت پوشش به مقدار زیادی کاهش می یابد. این امر ضمن کم کردن وزن ساختمان، موجب افزایش ارتفاع سقف واحدها نیز می شود.به علت تماس مستقیم افراد با منبع گرمایش، درجه حرارت اتاق در مقادیر پائین تری تنظیم می شود. این امر موجب صرفه جویی 20 الی 40 درصدی در مصرف سوخت خواهد شد.

آزادی عمل در دکوراسیون داخل منزل

به علت قرار گرفتن این سیستم در داخل کف زمین، اثاثیه را می توان در هر گوشه ازساختمان قرا ر دا د. این امر به خصوص در واحدهای کوچک تر و اتا ق خواب های بافضای محدو د، ملموس تر خواهد بود.در سیستم رادیاتوری، عموماً هوای اتاق خشک می شود. در بسیاری از موارد با قراردادن کتری آب به روی رادیاتور سعی در افزایش رطوبت اتاق می شود. این مشکل در سیستم گرمایش از کف، وجود نخواهد داشت.

تمیزی دیوارها و اثاثیه منزل

به علت سیکل گردش هوای داغ در زمان استفاده از رادیاتور عموماً دیوارهای بالای رادیاتور به مرور زمان سیاه شده و دوده را بخود جذب می نماید. در سیستم گرمایش از کف این مشکل برطرف شده و دیوارها و سایر لوازم در طول زمان سیاه نخواهد شد.

افزایش ارزش منزل

استفاده از سیستم گرمایش از کف موجب افزایش ارزش منازل می شود. اگر چه نصب این سیستم از لحاظ هزینه تفاوت چندانی با سیستم حرارت توسط رادیاتورهای مرغوب ندارد، ارزش افزوده آن برای ساختمان بسیار بیشتر خواهد بود.

استفاده از منابع حرارتی مختلف

سیستم گرمایش از کف می تواند از منابع مختلفی برای تامین گرمایش استفاده کند. موتو ر خانه، پکیچ و حتی حرارت خورشید ی می توانند در این سیستم مور د استفاد ه قرا ر گیرند.در صورت نصب سیستم گرمایش از کف در محل هایی مانند آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و زیر زمین، در صورت خیس شدن کف این محل ها به علت شستشو به سرعت خشک خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>