اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جرثقیل

پیش از شروع کار با دستگاه از نشتی روغن، سالم بودن سیم بکسل ها و کلید قطع کننده و ترمز ها مطمئن شوید.قبل از شروع کار هوک و اهرم ها را امتحان کنید.پیش از جک زدن، محل را بازرسی نموده و حتماً در زیر جک ها الوار قرار دهید.مطمئن شوید در بالای سر شما شبکه برق وجود ندارد.حداقل فاصله ایمن از جریان برق 6 متر است.در زمان تخلیه و بارگیری راننده باید در کابین خود نشسته باشد.

هنگام کار گوش کردن به ضبط صوت و.. توسط راننده ممنوع است.تمامی عملیات بارگیری و تخلیه بایستی به آرامی صورت گیرد.تحت هیچ شرایطی بار نبایستی برای مدت طولانی به صورت معلق در هوا نگه داشته شود.چنانچه تعادل جرثقیل بهم بخورد در نوع تلسکوپی می توان بوم را جمع کرد در نوع بوم خشک بوم بایستی به سمت بالا کشیده شود.در زمان استفاده از تک وایر اهرم سقوط آزاد را که سبب می شود سیم بکسل با سرعت زیاد حرکت نماید بکار نگیرید.

شرایط بد جوی می تواند در زمان انتقال بار، شرایط کار را به نحوی تغییر دهد که سبب ایجاد حادثه شود.
در زمان بلند کردن بار، بایستی کاملاً در مرکز ثقل دستگاه قرار داشته باشد در غیر این صورت بار می تواند بر جرثقیل اعمال نیرو کرده و تعادل آن را بهم بزند (بار به صورت پاندولی در می آید).برای جابه جایی بار هایی که سنگین هستند ابتدا به اندازه 150 میلیمتر از زمین بلند کنید و اگر اتفاقی نیفتاد با احتیاط کامل بار را جابجا نمایید.

بارهای مختلف از نظر سایز بایستی جداگانه حمل شوند.جک های تعادلی در حین کار بایستی کاملاً بیرون آمده و با یکدیگر موازی باشند.در زمان جابه جایی بار تا حد امکان به سطح زمین نزدیک باشد.وسایل مانند آجر یا سنگ توسط بسکت هایی که کاملاً محکم و ارتفاع مناسبی دارند جابجا شوند تا ازسقوط بار جلوگیری شود.مانعی بین راه رسیدن بار به محل مورد نظر وجود نداشته باشد.

بار را طوری روی هم بچینید که امکان برداشتن ایمن آن وجود داشته باشد و فضای کافی برای تردد ماشین آلات بین آن در نظر گرفته شود.سیم بکسل ها نبایستی خم شوند.سیم بکسل ها طبق توصیه سازنده روغن کاری شوند و از تماس آنها با اسیدها و فلزات داغ و مواد خورنده جلوگیری شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>