اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

این محصول دارای 70٪ - 80٪ فضای خالی ناشی از ایجاد تخلخل های ثانویه است. این موضوع باعث به وجود آمدن وزن مخصوص 550-650 Kg/m3 شده که برابر 866 عدد آجر به وزن 1750 کیلوگرم است.

این بتن دارای مقاومتی در حدود 30350 کیلوگرم بر سانتی مربع است به علت بافت متخلخل و در عین حال یکپارچه، ضریب انتقال حرارت آن بسیار پائین و در حدود 0/16 w/m°k است. مجموعه خواص فوق در عمل باعث می شود تا از این نوع بتن بتوان به عنوان عضو پر کننده و جداکننده (غیر بابر) در سازه استفاده نمود.

کاربرد و مزایا در اجرا

ابعاد بزرگ هر بلوک (یک بلوک 10 سانتی تقریباً معادل 13 عدد آجر فشاری معمولی است) و وزن مخصوص بسیار کمتر (1/3 آجر - 1/4 بتن معمولی)، سرعت اجرای کار را 2/5 - 3 برابر اجرای سایر مصالح سنتی می نماید.

ملات مصرفی در اجرای بلوکهای هبلکس برابر 25٪ ملات مورد مصرف در دیوار آجری به همان مشخصات است و ملات مصرفی در بلوکها از عیار کمتری نسبت به ملات مصرفی آجر برخوردار است. به علت بافت یکپارچه (توپر) بلوک ها عملیات سوراخکاری و نصب تجهیرات برقی و… به راحتی امکان پذیر است.

کاربرد و مزایا در طراحی

به علت سبکی فوق العاده این نوع بتن بار مرده سازه بین 1/3 تا 1/4 بار مرده معمول خواهد شد. که این یک خاصیت قابل توجه است که می تواند در سایر موارد مانند اضافه کردن طبقات یا بالا بردن بار مرده برای طرح در حال اجرا جوابگو باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>