اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عایق

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در اکثر ساختمان ها دیده می شود، وجود نم و رطوبت است که باعث می شود به ساختمان خسارت های جبران ناپذیری وارد شود. از این رو باید عایقکاری رطوبتی ساختمان به نحو مناسب انجام شود. منظور از عایقکاری رطوبتی، پوشاندن سطح (دیوار، بام، کف و …) توسط یک یا چند لایه از مواد عایق است تا از نفوذ آب و رطوبت به درون آن جلوگیری شود.

البته روش های مختلفی برای عایق کردن ساختمان وجود دارد که متدوال ترین آنها در ایران عایق بندی توسط قیر و گونی است. اما با پیشرفت تکنولوژی عایق های پیش ساخته با نام تجاری ایزوگام مورد استفاده قرار گرفته است. به تازگی مهندسان در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که می توان با رزین های اکریلاتی و استایرنی که محلول در آب هستند، عایق رطوبتی جدیدی را تولید کنند. مواد مورد نیاز در این عایق، گونی و قیر است.

کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد است. حتی امولسیون های ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی را در دشواری این کاربرد ایجاد نموده اند. باید قیر و گونی را تا میزان 150 تا 200 درجه سانتیگراد حرارت داد. ریختن و تسطیح ترکیبی با این درجه حرارت بسیار دشوار است. بنابراین امولسیون های ساخته شده از قیر با قابلیت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار می گیرد.

اینگونه امولسیون های نفتی در آب حدوداً دارای 50٪ قیر است. با سفت شدن این امولسیون آب آن تبخیر می شود. ترکیبات کف سازی بام، بر پایه امولسیون پلیمرهای جدید عملکرد کاملاً متفاوتی دارند، شاید مهم ترین ویژگی آنها ایجاد یک لایه نازک فیلم با قابلیت انعطاف بعد از خشک شدن باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>