اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گروت

برای یک کاربرد مشخص بستگی به شرایط و خواسته های مورد نیاز سرویس، گروت ریزی یا گروت کاری دارد. هر یک از این نوع گروت ها دارای خصوصیات و عملکرد مشخص و منحصر بفردی هستند که پاسخگوی نیاز خواهند بود.

انواع گروت

  • گروت منبسط شونده بر پایه سیمان.
  • گروت سیمانی اصلاح شده با مواد پلیمری.
  • گروت اپوکسی دوجزیی و یا سه جزیی.
  • گروت آماده منبسط شونده.

گروت سیمانی

گروت سیمانی حاوی سنگدانه های سیلیسی با ضریب اصطکاکی بالا است. و بزرگ ترین سنگدانه را دارد. برای اتصال بیس پلیت و فونداسیون ها همراه با بارگذاری دینامیکی که ضریب اصطکاک بین صفحه ستون و فونداسیون است گروت سیمانی فابیر با توجه به کاربرد می تواند به عنوان یک گروت سیمانی منبسط شونده با افزایش حجم کنترل شده مورد استفاده قرار گیرد.

این گروت سیمانی یک گروت مخلوط شده و آماده به مصرف است که به هیچ افزودنی جز آب برای آماده شدن جهت استفاده احتیاجی به مواد دیگر ندارد. گروت سیمانی برای مواردی نیاز است که گروت با افزایش حجم کنترل شده و فاصله دو المان سازه ای نسبتاً نزدیک به هم باشد را پر نموده و خللی باقی نگذارد. در این مورد بیشترین مصرف را دارد. گروت سیمانی در فونداسیون های صنعتی نیز کاربرد دارد.

گروت سیمانی اصلاح شده با مواد پلیمری

جزء مایع پلیمری مخلوط سیمان با مقاومت بالا و دانه بندی ویژه با ماسه سیلیسی شکری، با بهترین خواص روان کنندگی است. در هنگام گروت ریزی مایع پلیمری تنها کافیست دو جزء با هم مخلوط شود.گروت دارای مقاومت کششی و خمشی بالااست. دارای خاصیت آب بند کنندگی مطلوب، دارای خاصیت مقاومت سایشی بالا، دارای پیوند قوی با زیرسازی معدنی و گروت دارای مقاومت بالا در برابر اثر آب شور دریا است.

گروت اپوکسی

گروت اپوکسی شکل پذیر و بدون حلال و شامل 3 جزء است. گروت اپوکسی دارای رزین اپوکسی، سخت کننده، عمل آورنده آمین و دانه بندی ویژه سیلیسی است. در هنگام مصرف گروت اپوکسی کافیست سه جزء آن با هم مخلوط شوند.گروت اپوکسی باعث سخت شدن سریع سازه می شود که بستگی به دمای اطراف دارد. گروت اپوکسی دارای قابلیت بالای چسبندگی به زیر کارهای معدنی و فولادی دارد، مقاومت در برابر ارتعاشات شدید، سخت شدن بدون جمع شدگی است، دارای مقاومت بالا در برابر حملات مواد شیمیایی است و دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالایی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>