اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گروت

سطوحی مورد نظر جهت گروت ریزی، باید از هرگونه آلودگی روغنی، گرد و خاک و … پاک باشد.به مدت 2 تا 3 ساعت قبل از گروت ریزی باید سطوح را کاملاً غرقاب نموده و در زمان گروت ریزی باید آب اضافی را از روی سطح خشک کرد.صفحات ستونی که قرار است زیر آن ها گروت وارد شود باید از آلودگی کاملاً پاک شده و روی آن ها سوراخ هایی برای خروج هوا تعبیه شود.

فضایی که قرار است از گروت پر شود باید به نحوی قالب بندی شود که هیچ گونه نشت رطوبت از آن اتفاق نیفتد.توصیه می شود که گروت ریزی حداکثر به مدت 15 دقیقه پس از اختلاط انجام گیرد.ضخامت گروت نباید کمتر از 25 میلی متر در نظر گرفته شود و حداکثر ضخامت گروت مطابق توصیه های سازنده محصول تعیین می شود.

گروت ریزی باید پیوسته و یکجا اجرا شود به همین دلیل باید قبل از اجرای گروت ریزی برنامه ریزی برای اجرای کار صورت پذیرد.برای گروت ریزی حجیم توصیه می شود از پمپ های مناسب استفاده شود.گروت ریزی از یک سمت انجام پذیرد و می باید از سمتی اینکار انجام شود که گروت کوتاهترین مسافت را طی نماید.پس از اتمام گروت ریزی، عمل آوری مناسب با استفاده از گونی خیس یا آب پاشی صورت پذیرد.به طور خلاصه ضخامت گروت ریزی بین صفحه ستون و شالوده به شرح زیر است.

  • در روش تراز نمودن صفحه ستون پیش از اسکلت بندی و همزمان با اجرای گروت، ضخامت معمول گروت ریزی حدود 2 تا 4 سانتیمتر است.
  • در روش کار گذاشتن و تراز نمودن صفحه ستون با استفاده از مهره در زیر آن، ضخامت معمول برای گروت ریزی حدود 4 تا 10 سانتیمتر است که به ابعاد صفحه ستون، قطر بولت ها و مهره ها بستگی دارد.

کاربرد گروت

گروت کاربردی در زیر صفحه ستون ها، آنکربلت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پل ها، بلت ها، ریل ها، حایل ها دارند. مهم ترین مزایای گروت ها این است که مکانی که در آن گروت ریخته می شود را کامل پر می کند. چون گروت منبسط شونده خاصیت غیر انقباضی دارد از گروت آماده جهت مصارف مختلفی مثل زیر صفحه ستون ها، آنکربلت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پل ها، بلت ها، ریل ها، حایل ها و … استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>