اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

اطلاعات مربوط به بارهای بهره برداری داربست های تیپ، از طرف کارخانه سازنده در اختیار گذاشته می شوند. طراح باید این اطلاعات و به ویژه آنچه مربوط به انتخاب ضریب اطمینان می شوند کنترل کرده و از صحت آنها اطمینان حاصل کند. به علاوه توصیه می شود که برای قطعاتی که به فشار ساده کار می کنند ضریب اطمینان بیشتری نسبت به قطعاتی که به خمش کار می نمایند در نظر گرفته شود. این ضرایب را می توان به ترتیب 2/75 و 2 در نظر گرفت.

بارهای بهره برداری اجزا عمومی مانند لوله های داربست یا حایل های قابل تنظیم تابع نحوه نصب آنها هستند. بنابراین اگر به جای بست های اصلی از میخ، پیچ و مهره و یا آرماتورهای فولادی نرم استفاده می شود و همینطور زمانی که صفحه تکیه گاه لوله ها تغییر شکل داده باشند یا لوله های کج شده یا دانه بندی کافی وجود داشته باشد باید این بارها تقلیل پیدا کند. سایر علل تقلیل بارهای مفید به قرار زیر است.

  • بارهای برون محوری
  • ناکافی بودن سطح زیر صفحه تیکه گاه
  • شاقولی نبودن حایل ها

ظرفیت بارهای سیستم های کامل مانند قالب های صفحه ای دیوار یا سقف یا مجموع پیوسته آنها (قالب تونل) که به طور اساسی به خمش کار می نماید بایستی با توجه به مقدار تنش مجاز بررسی شود. این مکانیسم ها زیاد پیچیده بوده و بایستی به آزمایشات حقیقی جهت شناختن بارهای حداکثر قابل قبول اقدام شود. بنابراین تهیه کننده طرح باید تمامی اطلاعات لازم برای مطالعه را از سازنده دریافت نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>