اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سقف

سقف سبک، یکی از مهم ترین ارکان سازه در سبک سازی است. در ایران سقف های سازه ای متفاوتی وجود دارد که اخیراً نیز استفاده از قالب پلاستیکی سقف وافل یا تیرچه درجا در حال گسترش است. اما متأسفانه بسیاری از آن ها با مشکلات تئوری و اجرایی زیادی روبرو هستند. به طوری که در آینده نزدیک جایگزین اکثریت سقف های رایج شود. قالب های EASY SALB دارای طراحی بسیار مستحکمی است. به گونه ای که قادر به تحمل چندین برابر بار طرح است.

همچنین در نوع مواد به کار رفته از نوعی پلیمر ترکیبی پیشرفته استفاده شده که در هر شرایط آب و هوایی کارآیی لازم را داشته باشد. سقف سازه ای EASY SALB مقاوم ترین، ایمن ترین، بهینه ترین، سریع ترین، سبک ترین و اقتصادی ترین سقف موجود نسبت به سقف های بتنی مشابه مانند تیرچه بلوک، یونولیت، کرومیت، کامپوزیت، عرشه فلزی، بادکنکی، توپی و… است.

برخی از مزایای این نوع سقف وافل این است که در زمان بسیار اندکی می توان سقف تیرچه درجا را قالب بندی و آرماتور بندی نمود و بدون نیاز به تیرچه و بلوک (بتنی، سفال و یونولیت)، به طور درجا اجرا کرد. دراین روش به واسطه عبور لوله های تأسیساتی از داخل سقف، پوکه ریزی نیز حذف خواهد شد.دارای طراحی بسیار مستحکمی است به گونه ای که قادر به تحمل چندین برابر بار طرح است. همچنین در نوع مواد به کار رفته از نوعی پلیمر ترکیبی پیشرفته استفاده شده که در هر شرایط آب و هوایی کارآیی لازم را داشته باشد.

سقف وافل (دال دوطرفه)

سقوف مشبک قابلمه ای یا همان سقف های وافل نوع دیگری از سقف ها هستند که برای پوشاندن قسمت زیادی از سقف که بار کمتری به آن اعمال می شود اجرا می شود. سیستم قالب بندی این نوع دال قابلمه ای است و این سقف دارای وزن کمتری نسبت به بقیه دال ها است.

این نوع دال برای پوشاندن دهانه های وسیع مناسب است و چون دو طرفه است در هر چهار طرف خود دارای تکیه گاه است. در این نوع اجرا برای کاهش بار مرده سقف در آن حفره هایی ایجاد می گشود اما در انتهای ستون ها و در بعضی موارد در انتها و در امتداد تیرها نیز توپر می شود.از آنجا که این سقف دال دو طرفه است در دو سو باربری انجام می شود.

سقف کاذب سبک Easy Slab

در این سقف پس از اتمام جای گذاری لوله های تأسیساتی می توان سقف کاذب را نصب کرد. سقف های کاذب رابیتس، کناف، پی وی سی و… در این سقف نیز قابل نصب هستند. اما گروه خانه ایرانی سقف کاذبی ابداع نموده که از لجاظ سبک سازی بسیار سبک و مقرون به صرفه بوده و از ترکیب نوعی خاص از گچ، افزودنی، الیاف پلیمری و توری که باعث حذف صدا، تأخیر در آتش سوزی، مقاومت در برابر رطوبت و بدون آوار بودن در زلزله می شود و به راحتی می توان با چسب یا مصالح بنایی آن را مابین تیرچه ها و هم تراز با آنها نصب کرد و باعث درگیری دو جهته سقف کاذب با سقف خواهد شد. این اتصال بسیار محکم بوده و هیچ گاه این سقف کاذب از سقف اصلی جدا نخواهد شد و بدون نیاز به گچ و خاک روی آن را با گچ سفید نصب می شود. همچنین امکان نصب پانل های طرح دار بر روی این سقف ها وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>