اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سیمان


سیمان پوزولانی نوع S

این سیمان متشکل از ذرات آسیاب شده و ریز شده سرباره کوره های آهن گدازی، کلینکر سیمان، مقدار لازم سنگ گچ که همراه با یکدیگر آسیاب می شوند و افزودن مقدار کمی ماده هوازا به آن است. بیش از 70 درصد وزنی این سیمان را سرباره تشکیل می دهد.

مقاومت فشاری ملات های ساخته شده با این نوع سیمان بالاتر است. بنابراین می توان آن را برای ساخت دیوارهای آجری که به بار طراحی شده بیشتری نیاز دارند، توصیه کرد. قابلیت آب نگهداری ملات این سیمان چندین بار بیشتر از ملات ماسه سیمان است، ترک خوردگی در آن کمتر بوده و خاصیت آب بندی بیشتری دارد. این سیمان در برابر حمله سولفات ها مقاوم بوده بنابراین استفاده از آن از شوره زدگی در آجرکاری جلوگیری می کند.

سیمان پوزولانی نوع (I(SM

این سیمان مخلوطی از سیمان پرتلند و سرباره کوره بلند است که سرباره، کمتر از 25 درصد وزنی سیمان را تشکیل می دهد. مقاوم در برابر سولفات، با گرمای مناسب هیدارسیون استفاده می شود. از این سیمان در کارهای حجیم مانند سدسازی، کارهایی که در معرض حمله سولفات ها قرار دارند، بتن ریزی و اندودکاری در هوای گرم استفاده می شود.

سیمان پوزولانی نوع IP یا P

این سیمان مخلوطی از سیمان های پوزولانی مختلف، پرتلند و یا مخلوطی از پوزولان به کار رفته در نوع IS است. 15 تا 40 درصد وزنی این سیمان، از پوزولان های یاد شده تشکیل شده است. از این نوع سیمان نیز در کارهای حجیم مانند سدسازی، بتن ریزی و اندودکاری در هوای گرم استفاده می شود ضمناً برای مقابله با سولفات های قوی نیز استفاده می شود.

سیمان پوزولانی نوع (I(PM

مخلوطی از سیمان پرتلند و چند نوع پوزولان مختلف است. که کمتر از 15 درصد وزنی این سیمان را پوزولان ها تشکیل می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>