اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قاب های شیبدار

طراحی قاب های شیبدار در پوشش دهانه های بزرگ در سال های اخیر به سرعت رواج یافته است. و در بسیاری از ساختمان های صنعتی ترجیح داده می شود که به جای سیستم خرپا از این پوشش استفاده شود. ولی متاسفانه استفاده از این نوع ساختمان ها در کشور ما چندان رضایت بخش نبوده است.

قاب های شیبدار فلزی به دلیل ظاهر زیبا، استفاده بیشتر از فضای زیر پوشش، امکان ساخت کارخانه ای و سرعت در ساخت و نصب، از مزایای این گونه پوشش ها است ولی طرح و محاسبه و ساخت آنها به سادگی سیستم خرپا سازی نیست.

قاب های شیبدار در ساختمان های صنعتی

قاب های فلزی شیبدار در پوشش دهانه های بزرگ در ساختمان های صنعتی مانند کارخانه ها، انبارها، آشیانه های هواپیما، سالن های بزرگ و غیره به تعداد زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پوشش دارای مزایای چندی نسبت به انواع خرپاسازی است که مهم ترین آنها به شرح زیر است.

  • صرفه جویی در مصالح و در مدت ساخت و نصب
  • نمای زیبا تر و استفاده بیشتر از فضای زیر پوشش.

بنابراین قاب های شیبدار در مهندسی مدرن اهمیت به خصوصی کسب کرده است. و به تدریج جای ساختمان های سیستم خرپایی را گرفته و می گیرد.قاب های شیبدار را می توان به اشکال مختلف طرح نمود. این قاب ها را می توان از نیمرخ های نورد شده، مقاطع مرکب یا ترکیب این دو ساخت.

قاب های شیبدار ساخته شده از نیمرخ های نورد شده تا دهانه های حدود 30 متر با سادگی و صرفه جویی مختص به خود طرفداران زیادی دارد. از طرفی دیگر اتصال جوش از نظر ساخت شکل های مرکب با ارتفاع متغیر در مقطع یا ماهیچه های منحنی در گوشه، تسهیلات خوبی فراهم می نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>