اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


فاضلاب


تصفیه اولیه

تمامی عملیات تصفیه فاضلاب هایی که در آنها فرایندهایی برای حذف قابل توجه مواد جامد معلق قابل ته نشینی و مواد شناور به کار گرفته می شود، حذف مواد جامد محلول در آنها انجام نمی پذیرد.در تصفیه اولیه غالباً از فرایندهایی مانند آشغالگیری، دانه گیری، ته نشینی و بالاخره شناورسازی استفاده می شود. چنانکه تصفیه خانه منحصراً برای تصفیه اولیه ساخته شده باشد، فرایندهای ویژه تصفیه و دفع لجن و همچنین فرایندهای ویژه ضدعفونی فاضلاب قبلاً از دفع نیز در نظر گرفته می شوند.

تصفیه ثانویه

تمامی عملیات تصفیه فاضلاب هایی که در آنها فرایندهایی برای حذف مواد معلق کلوئیدی، مواد جامد محلول و همچنین حذف مواد آلی توسط تصفیه بیولوژیکی به کار گرفته می شود. تصفیه ثانویه عمدتاً از فرایندهایی نظیر لجن فعال و صافی چکنده تشکیل شده است.

تصفیه تکمیلی

تمامی عملیات تصفیه فاضلاب هایی که در آنها پس از تصفیه ثانویه روش هایی برای حذف مواد آلی محلول باقیمانده، مواد معدنی باقیمانده و بالاخره مواد جامد معلق باقیمانده توسط فرایندهایی مانند صاف سازی، فرایندهای شیمیایی حذف کربنی، فرایندهای بیولوژیکی، الکترودیالیز یا اسمز معکوس استفاده شده است.

تصفیه تکمیلی را فرایندهای فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تشکیل می دهد و معمولاً ترکیبی از فرایندهای مزبور در این نوع تصفیه به کار گرفته می شود. شایان ذکر است این نوع تصفیه به سبب شرایط ویژه کشور در حال حاضر کاربردی ندارد ولی در آینده ممکن است در شرایط خاصی مورد استفاده قرار گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>