اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فاضلاب

بررسی فاضلاب بر مبنای تولید آن، کیفیت فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی در نمونه های آن صورت می گیرد. عوامل موثر مورد بررسی مزبور تحت عنوان ویژگی های فاضلاب مورد بحث قرار خواهد گرفت. تعیین ویژگی های فاضلاب از بدو ورود به تأسیسات تصفیه تا اجرای عملیات تصفیه و سالم سازی مستلزم این است که راهبران تصفیه خانه فاضلاب از چگونگی کیفیت فاضلاب وروردی و اجرای عملیات تصفیه در تأسیسات آگاهی داشته و اقداماتی را که در زمینه شناسایی ویژگی های فاضلاب ضرورت دارد با برداشت نمونه ها و ارجاع آن به آزمایشگاه یا اجرای بعضی آزمایش هایی که به تشخیص ویژگی ها کمک کند در به دست آوردن پساب، با کیفیت مطلوب تعیین شده توفیق حاصل نمایند.

نمونه های کلی که تطبیق عملیات اجرایی تصفیه را از ورود فاضلاب به تصفیه خانه تا خروج پساب از تصفیه خانه شامل می شود ممکن است به آزمایشگاه مجهز تصفیه خانه یا آزمایشگاهی در خارج از تصفیه خانه که مورد اعتماد مدیریت تصفیه خانه باشد ارسال شود.تقریباً می توان گفت که فاضلاب هایی که به طور مداوم از مناطق مسکونی جاری می شوند دارای ترکیب یکنواخت هستند مگر اینکه تغییراتی در ترکیب آنها در اثر تغییر در شرایط جغرافیای، اجتماعی، اقتصادی یا اقلیمی ظاهر شود.

در تصفیه خانه هایی که جریان سیلاب ها و آب ذوب برف را توام با فاضلاب های خانگی دریافت می کنند تغییرات شدیدی در پساب های خروجی و در شرایط تغییر فصل پیدا خواهد شد مضافاً اینکه این تغییرات ممکن است سبب انحلال مواد آلی و پیوستن مواد معلق آلوده کننده در پساب باشد که همراه با جریان های سیلابی و شستشوی گذرگاه ها و آب های حاصل از جریان های خیابانی در فاضلاب وارد شده اند. اثر هیدرولیکی و آلوده سازی جریان ها در ساعات اولیه بارندگی و به ویژه در شرایط اولین بارش فصلی خیلی شدید خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>