اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

به جز در مواردی که ضخامت دیوار برای بلوک چینی کله و راسته کافی است بلوک چینی باید با بلوک هایی صورت گیرد که عرض آن مساوی ضخامت دیوار است. مثلاً دیوارهای 30 سانتیمتری باید با بلوک های به عرض 30 سانتیمتر ساخته شود.بلوک باید کاملاً تراز چیده شود به طوری که یک در میان در یک امتداد قرار گیرد. کار حاصله باید کاملاً شاغول و مطابق با ابعاد، جهت، و محورهای نشان داده شده در نقشه ها باشد.

انتها و گوشه دیوار را باید قبل از قسمت های میانی چید به طوری که پیوسته 4 یا 5 رج بالاتر از رج های میانی باشند.ساختن دیوارهای باربر با بلوک سیمانی فقط در صورتی مجاز است که در آنها آرماتور قائم کار گذاشته شود. تعداد و قطر آرماتورهای قائم در هر مورد باید با توجه به موقعیت دیوار محاسبه شود.

فضای خالی بلوک ها در محل قرار رفتن آرماتورهای قائم و همچنین در رج های زیرتر از قطعی - زیر تیرها و زیر دال ها باید با ملات ماسه سیمان پر شود. سطح فوقانی دیوارهای بلوکی باید کاملاً عاری از ملات باشد تا ایجاد چسبندی و قفل و بست کافی بین کف و دیوار ممکن شود.

بلوک چینی باید به طور یکنواخت انجام شود به طوری که در هر زمان هیچ قسمت از یک دیوار بیش از یک متر قسمت های دیگر آن بالاتر نباشد. بلوک نصب شده نباید پس از سخت شدن یا حتی خودگیری اولیه ملات در جای خود حرکت داده شود. جایگزینی نهایی بلوک باید در زمانی صورت گیرد که ملات هنوز کاملاً هنوز کاملاً شل است.

بلوک چینی نیمه تمام باید در حالتی قطع شود که ایجاد قفل و بست با بلوک چینی بعدی ممکن باشد.
قبل از آنکه بلوک چینی بعدی شروع شود باید تمامی ملات اضافی سست برداشته شود و بندهای سطحی باید کاملاً با آب خیس شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>