اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

قبلاً تصور می شد مخلوط های آسفالتی با امولسیون قیری در مقایسه با مخلوط های آسفالتی گرم ساخته شده با قیر خالص دارای کیفیت پایین تری باشند. پیشرفت های اخیر، امکان اجرای مخلوط های آسفالتی امولسیون قیری را همانند مخلوط های آسفالتی گرم متداول ساخته است. این مخلوط های قابلیت باربری داشته و می توانند در همه روسازی ها با حجم آمد و شد کم تا زیاد استفاده شوند و با توجه به نحوه اختلاط امولسیون قیری و مصالح سنگی به یک از صورت های زیر اجرا شوند.

  • مخلوط های آسفالتی گرم
  • مخلوط های آسفالتی سرد کارخانه ای (آسفالت سرد پیش ساخته)
  • آسفالت سرد مخلوط در محل
  • آسفالت ماکادام نفوذی با امولسیون قیری که به عنوان مخلوط آسفالتی امولسیون قیری محسوب می شود.

مخلوط های آسفالتی گرم امولسیون قیری

تولید مخلوط آسفالتی گرم با استفاده از امولسیون قیری همانند مخلوط آسفالت گرم با قیر خالص است. وقتی که امولسیون قیری در تهیه این مخلوط آسفالت گرم به کار می رود، زمان مخلوط کردن و دمای عملیات کمتر خواهد بود. در تهیه این مخلوط های آسفالتی هر دو روش مرحله ای و پیوسته را می توان به کار برد. بدین منظور روش پیوسته با مخلوط کن استوانه ای مناسب است.

با امولسیون قیری می توان مخلوط های آسفالتی گرم، برای لایه های آستر و رویه تولید نمود.مخلوط های آسفالت گرم با امولسیون قیری با شناوری زیاد، به دلیل اصلاح قیر باقیمانده به وسیله امولسیون ساز و سخت شدگی کمتر قیر در اثر مخلوط کردن، در مقایسه با مخلوط های آسفالت گرم متداول مناسبتر است. سخت شدگی کمتر قیر به دلیل بخار آب زیاد ناشی از تماس آب امولسیون قیری با مصالح سنگی داغ است.

مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای با امولسیون قیری

مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای با امولسیون قیری یا آسفالت سرد پیش ساخته، مخلوطی از مصالح سنگی گرم نشده و امولسیون قیری است که در کارخانه آسفالت تولید می شود. آسفالت سرد پیش ساخته را می توان بلافاصله پس از تولید در سطح راه پخش یا آن را برای مدتی در کارگاه انبار نمود.

به واسطه این ویژگی مخلوط آسفالتی سرد کارخانه ای را می توان در مسافت های طولانی حمل و پخش نمود. این مخلوط ها ممکن است برای اساس قیری، آستر، رویه، تراز نمودن لایه های روکش استفاده شوند و خصوصاً برای ارتقای درجه و تقویت روسازی های با ضخامت کم به کار برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>