اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

در نواحی با خطر آتش سوزی زیاد مثل جنگل ها و مراتع، خطر آتش سوزی به علت خشک نکردن مصالح سنگی و دمای کم مخلوط یا قیر مورد استفاده کاهش می یابد.

  • مقرون به صرفه بودن
  • میزان تولید بالای این مخلوط ها، با تجهیزات سیار و سرمایه گذاری کم و استفاده از آن را به ویژه برای پروژه های مناطق دور افتاده مقرون به صرفه می نماید.
  • غیر آلاینده بودن

به استثنای گرد و غبار مصالح سنگی، هیچ آلودگی دیگری در مراحل تولید، حمل و پخش مخلوط آسفالت سرد کار خانه ای وجود ندارد.در تهیه مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای می توان از کارخانه های تولید آسفالت به روش مرحله ای یا پیوسته استفاده نمود.

ملزومات کارخانه آسفالت سرد به کیفیت و نوع مخلوط آسفالت که قرار است تولید شود، بستگی دارد. معمولاً کارخانه آسفالت سرد شامل مخلوط کن، مخزن ذخیره، وسیله اندازه گیری، لوله های ارتباطی و تجهیزات پاشش امولسیون قیری، لوله های تغذیه آب، کنترل هایی برای تنظیم و ثبت اجزای مختلف، دستگاه و توزین مصالح سنگی مختلف، سیستم تسمه نقاله، مخازن مصالح سنگی است.

برای تولید مخلوط های آسفالت سرد با کیفیت بالا، لازم است تمامی مراحل تولید آسفالت به دقت کنترل شود. مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای از نظر دانه بندی مصالح سنگی مصرفی به سه دسته نوع دانه بندی باز و دانه بندی پیوسته و ماسه ای تقسیم می شوند.

آسفالت ماکادام نفوذی با امولسیون قیری

آسفالت ماکادام نفوذی به نوعی از روسازی راه اطلاق می شود. که از مصالح سنگی شکسته درشت دانه با دانه بندی باز تشکیل شده و به وسیله غلتک کوبیده و در هم قفل و بست شده سپس فضای خالی بین آنها ابتدا با قیر تحت فشار و بعد با مصالح سنگی ریزدانه پر شده باشد. این گونه آسفالت ها معمولاً در مناطقی به کار می روند که مصالح سنگی رودخانه ای با دانه بندی پیوسته یافت می شود.آسفالت ماکادام نفوذی با امولسیون قیری را می توان با مصالح سنگی مرطوب یا خشک اجرا نمود.

آسفالت ماکادام نفوذی لایه اساس یا رویه به کار می رود. آسیب پذیری لایه آسفالت ماکادام نفوذی در اثر آمد و شد وسایل نقلیه و عوامل جوی به علت نفوذپذیری زیاد، ایجاب می نماید سطح حاصله با نوعی رویه پوشش شود. نوع پوشش متناسب با حجم آمد و شد بوده و برای راه های با حجم آمد و شد کم تا متوسط، آسفالت سطحی و برای راه های با حجم آمد و شد سنگین تا خیلی سنگین بتن آسفالتی گرم خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>