اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای با دانه بندی باز در لایه های اساس قیری و رویه مورد استفاده قرار می گیرند. تولید این مخلوط های به تجهیزات پیچیده ای نیاز ندارند. و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. دوام و عملکرد مخلوط های آسفالت با دانه بندی باز با انواع دیگر مخلوط های آسفالت برابری می کند.

انعطاف پذیری و درصد فضای خالی زیاد این نوع مخلوط های باعث افزایش مقاومت آنها در برابر ترک های ناشی از خستگی و ترک های انعکاسی می شود.به علت نفوذپذیری زیاد مخلوط های آسفالتی سرد با دانه بندی باز، هنگامی که به عنوان لایه های رویه استفاده می شوند، باعث خارج شدن سریع آب های سطحی از سطح راه شده، لذا مشکلات مربوط به پدیده ایستایی کاهش می یابد.

هنگامی که مخلوط های آسفالت سرد با دانه بندی باز به عنوان لایه اساس قیری مورد استفاده قرار می گیرد و زمانی که مصالح بستر روسازی در مقابل آب حساس باشند، به منظور جلوگیری از نفوذ آب و ضعیف شدن مصالح بستر روسازی باید عایق رطوبتی در زیر یا در حدود لایه اساس قیری با دانه بندی باز اجرا شود.

مخلوط های آسفالتی سرد کارخانه ای با ماسه

همان اصول اساسی که برای تولید مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای با دانه بندی پیوسته و مصالح سنگی درشت دانه ذکر شد، به استثنای دانه بندی مصالح سنگی، برای مخلوط های سرد کارخانه ای با ماسه نیز به کار می رود.

مخلوط آسفالتی سرد کارخانه ای با ماسه را می توان برای قشرهای آستر و رویه استفاده نمود.افزودن یک تا دو درصد سیمان پرتلند به مخلوط به حصول مقاومت اولیه آن کمک خواهد کرد. در حین اختلاط پخش یکنواخت سیمان در تمامی مخلوط مهم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>