اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آتش نشانی

مخلوط های آسفالتی سرد با دانه بندی پیوسته معمولاً در حین اجرا، در مقابل صدمات ناشی از آب مقاوم هستند. اما در صورت بارندگی قبل از متراکم نمودن و عمل آمدن این گونه مخلوط های باید از آمد و شد وسایل نقلیه تا قبل از عمل آمدن و حصول تراکم لازم جلوگیری به عمل آورد.مقدار آب برای مخلوط کردن باید به اندازه ای باشد که فقط امولسیون قیری به طور یکنواخت در مخلوط پراکنده و کارایی مناسب را تامین نماید. مصرف بیش از اندازه ممکن است باعث تاخیر عمل آمدن و عملیات غلتک زنی شود.

زمان مخلوط کردن باید به اندازه ای باشد تا امولسیون قیری به طور یکنواخت در مخلوط پراکنده شود. مخلوط کردن زیاد ممکن است موجب لخت شدگی مصالح سنگی از امولسیون قیری یا شکست زود هنگام امولسیون قیری شود. برای سریعتر عمل آمدن مخلوط های آسفالت سرد امولسیون قیری به جای اجرای یک لایه ضخیم، در چندین لایه نازک اجرا شود. نباید سطوح مخلوط های آسفالت سرد امولسیونی را خیلی زود آب بندی کرد. زیرا آب محبوس شده ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.

آسفالت سرد مخلوط در محل با امولسیون قیری

آسفالت مخلوط در محل از اختلاط مصالح سنگی با قیر مایع در سطح آماده شده راه بدون گرم کردن مصالح سنگی ساخته می شود. از مزایای این نوع مخلوط استفاده از مصالح سنگی که در کنار را، ریسه یا در نزدیکی های آن انبار شده، است.

آسفالت سرد مخلوط د ر محل را می توان به عنوان قشر رویه یا لایه های اساس و زیر اساس در ساختمان راه به کار برد. از این نوع مخلوط فقط می توان در راه های با حجم آمد و شد کم یا متوسط به عنوان رویه استفاده نمود. لیکن آسفالت سرد مخلوط در محل به عنوان لایه های اساس و زیر اساس قابل استفاده برای راه های با هر نوع آمد و شد است.

مصالح سنگی آسفالت سرد مخلوط در محل باید از سنگ یا شن شکسته یا شن و ماسه رودخانه ای یا مخلوطی از آن دو تهیه شده باشد. این مصالح بایستی سخت مقاوم و تمیز باشند. مصالح سنگی آسفالت مخلوط در محل ممکن است دارای دانه بندی باز یا پیوسته باشند. گاهی اوقات در اجرای آسفالت مخلوط در محل از مصالح سنگی در لایه های رویه شنی راه موجود اعم از شکسته یا نشکسته استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>