اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آجر

دیوارهای دو جداره باید بالاتر از سطح زمین اطراف و بر روی تکیه گاهی جامد شروع شود.به جز در مواردی که نقشه ها ابعاد دیگری را نشان دهند عرض جدارهای داخلی و خارجی نباید از نصف آجر کمتر و عرض فضای خالی بین دو دیوار نباید از 5 سانتیمتر کمتر و از 8 سانتمیتر بیشتر باشد.

جدارهای داخلی و خارجی باید با استفاده از مهارهای مستطیل شکل (به شکل قاب) که با استفاده از میله ضد زنگ به قطر حداقل 8 میلمیتر ساخته می شود به یکدیگر اتصال داده شوند. مهار ها باید حداکثر 50 اسنتمتر به طور عمودی و 60 سانتیمتر به طور افقی از یکدیگر فاصله داشته باشند. و تعداد این بست ها هیچ گاه نباید در هر متر مربع دیوار از 4 عدد کمتر باشد د ر محل های باز و کتج ها باید مهارهای اضافی لازم تعبیه شود.

در مواردی که که کوچک ترین امکان نفوذ آب به داخل فضای بین دیوارها وجود دارد سوراخ هایی کوچک به شکل مداد باید در سطح زیرین دیوار تعبیه شود. برای انجام این کار می توان تعدای کافی میله روغن زده شده فلزی یا لوله لاستیکی را در داخل ملات بندها قرار داده و پس از خودگیری ملات خارج نمود. این سوراخ ها باید آب را به طرف خار ج ساختمان هدایت نموده و فاصله آنها از یکدیگر نباید از یک متر تجاوز نماید.

بالای در و پنجره و سایر محل های باز در دیو ار و سطح روی فونداسیون که دیوار روی آن قرار می گیرد. باید با استفاده از ورق گالوانیزه یا مواد مورد قبول دیگر پوشانیده شود تا آب را به خارج دیوار هدایت نموده و رطوبت داخل پی یا در و پنجره نشود.

هیچ گونه ریزش ملات به داخل جدار بین دیوارها مجاز نیست. برای جلوگیری از ریزش ملات می توان از چوب یا تسمه که عرض آن مساوی با جدار بین دیوار باشد استفاده نمود تا ملات های ریخته شده در روی آن جمع آوری و سپس خارج شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>