اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


رنگ


رنگ های الکیدی

این رنگ ها به این دلیل الکیدی خوانده می شوند که در فرمولاسیون آنها رزین های ساختگی الکیدی به کار رفته است. رنگ های الکیدی از ترکیب یک روغن خشک شونده نظیر بزرک یا روغن کرچک دهیدراته با گلیسیرین (الکل) و انیدرید فتالیک (اسید) ساخته می شود. روغن های استیرناته نیز گاهی برای ساختن رنگ ها یی به کار می رو ند که دارای خاصیت خشک شوندگی سریع و چسبندگی عالی شوند. چنین فرمولاسیونی مقاومت بسیار خوبی را به رنگ در برابر قلیاها می دهد. در این موارد روغن خشک شونده معمولی، به صورت امولسیون یا محلول در استون است.

رنگ های با جلای فلزی

رنگ های با جلای فلزی یا متالیک حاوی یک رنگینه فلزی و یک حامل هستند. ماده رنگینه از تکه های ریز فلزی مانند آلومینیوم، مس، برنز، روی یا قلع است. این ذرات در یک ماده حامل معلق هستند که ممکن است از انواع جلاهای طبیعی یا مصنوعی یا بسته به محل مصرف رنگ یک لاک زود خشک شونده مخصوص برنزی یا حامل بر پایه قیر باشد.

رنگ های قیری و قطرانی

رنگ های قیری و قطرانی محصولاتی هستند به صورت امولسیون یا محلول در حلا ل های آلی با رنگینه، مواد نرم کننده رزین های مصنوعی و فیلرهای غیر آلی یا بدون آنها، به رنگ سیاه یا تیره که از قیر نفتی یا زفت قطران به دست می آیند. فیلم ناز کی از این رنگ ها روی سطوح تشکیل می شود. اشکال عمده آنها حساسیت به هوازدگی است. زیرا در برابر هوا، تابش آفتاب و تغییر دما حساس اند و زود شکننده می شوند.

رنگ های ضدآتش

رنگ ضد آتش، ساختمان را در مقابل آتش محافظت نمی کند. بلکه از گسترش آتش جلوگیری می نماید. نحوه عمل برخی رنگ های ضد آتش چنان است که خاصیت چسبندگی و تا حدودی اثر عایق کنندگی دارند و بعضی رنگ ها نسوز هستند. نوع دیگر هنگام داغ شدن، بخاری معمولاً از نوع بخار آب یا گاز انیدرید کربنیک آزاد می سازند و بدین ترتیب آتش اطراف خود را محدود و خفه می سازند. این رنگ ها پوشش های ضد آتش غیر ورم کن نامیده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>