اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترموست

برخی از قطعات سازه ای یا نیمه سازه ای را با پلاستیک می سازند. پلاستیک به عنوان مواد کمکی در ساختمان مصرف می شود و گاهی از موارد بخشی از مواد مرکب ساختمانی (کمپوزیت ها) را پلاستیک تشکیل می دهد. برای مصارف سازه ای، پلاستیک ها را تقویت می کنند.

در ( 90 %) موارد این تقویت با تار شیشه، و در بقیه موارد با الیاف دیگر ی نظیر پنبه، کنف، پنبه کوهی و الیاف مصنوعی و فیبرهای فلزی صورت می گیرد. حدود ( 85 %) از پلا ستیک های تقویت شده از رزین های پلی استر و بقیه از رزین های آکریلیک، ملامین، فنولی، سیلیکون، نایلون، پلی استایرین و پی وی سی هستند.

یکی از معمول ترین فرآورده های سازه ای، ورق های موجدار تقویت شده هستند، که شفاف یا نورگذران بوده و در برابر رنگ رفتگی نیز پایدارند. اندازه های آنها ثابت می ماند و پایداری مناسبی در برابر مواد شیمیایی، هوازدگی، خوردگی و شکستگی دارند.

پلاستیک ها در ساختن لوازم بهداشتی، قطعات پمپ ها، شیرآلات و سردوش، یراق آلات در و پنجره، اتصالات لوله کشی، آسترکاری لوله های آبرسانی و منابع ذخیره آب، ساختن چسب ها و رنگ ها، ابزار کار، دسته ابزار، وسایل نقشه کشی و نقشه برداری، روغن قالب، مواد افزودنی بتن، قطعات اتصال بتن پیش ساخته ساندویچی و در ساختن کلید، پریز، سرپیچ لامپ و قطعات لوستر نیز مصرف می شوند.

سنگدانه های سبک پلاستیکی در ساختن بتن سبک مصرف می شوند. در و پنجره و قفسه آشپزخانه را نیز اغلب از پی وی سی می سازند. از ورقه های پلی اتیلن برای پوشاندن مصالح ساختمانی و حفظ کارهای نو از سرما، یخ زدن، برف، باران، گرما، وزش باد، تبخیر آب بتن و نظایر آن استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>