اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلاستیک

پلاستیک های مصرفی باید از نظر شکل ظاهری، سالم و عاری از موادی باشد که در اثر عوامل جوی و هوازدگی خراب می شوند و به استحکام آنها لطمه می زنند. تاب فشاری، کششی، خمشی و سایر ویژگی های فیزیکی و مکانیکی و شیمیایی مواد پلاستیکی نباید با آنچه در نقشه ها و مشخصات تعیین شده مغایرت داشته باشد.

دامنه تأثیر گرما، پرتوهای خورشیدی، بخار آب، بخارها و گازهای مختلف، مایعات گوناگون و نظایر آن بر مواد پلاستیکی باید با استانداردهای مر بوطه تطابق نماید. سختی، مدول الاستیسیته، ضرایب هدایت گرما و الکتریسته، نرم شدن مواد پلاستیکی در اثر گرما و کاهش تاب آنها نیز باید در محاسبات استاتیکی مد نظر قرار گیرد.

پایداری در برابر سایش و ضربه در مورد پلاستیک های مصرفی در کفپوش ها حائز اهمیت است و باید با مورد مصرف آن متناسب باشد. میزان رنگ پریدگی، هوازدگی، و تجزیه پلاستیک هایی که در معرض نور خورشید و دیگر عوامل جوی قرار می گیرند (مانند در و پنجره، مصالح نماسازی، لوله های آبیاری کشاورزی و نظایر آنها) نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نصب و نگهداری پلاستیک های ساختمانی

پلاستیک های ساختمانی را می توان با پیچ و مهره، اتصالات و بند و بست های فلزی به یکدیگر یا به مصالح دیگر متصل نمود. در این صورت مصالح فلزی باید از نوع زنگ نزن باشد. یکی دیگر از مصالح نصب، چسب است. چسب از همان نوع پلاستیک حل شده در حلالی مناسب ساخته شده است. چسب ممکن است از نوع دیگری انتخاب شود که در این صورت باید با پلاستیک سازگار بوده و باعث خرابی و تجزیه قطعات پلاستیکی نشود.

اتصال پلاستیک ها ممکن است به کمک پیچ و مهره های پیش بینی نشده در قطعات پلاستیکی صورت گیرد. بست و گیره برای اتصال لوله های با قطر زیاد به یکدیگر معمول است. برای لوله های با قطر کم اتصالاتی به نام سریع الاتصال طراحی شده اند که نیازی به مواد اضافی مانند کنف، نو ار تفلون و چسب ندارند. پس از آماده کردن لوله آن را با فشار درون اتصال جا می دهند و سپس آن را می کشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>