اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جوشکاری

جوش کردن درزها باید طوری انجام گیرد که حداکثر استفاده از وسایل و مصالح و نیروی انسانی به عمل آید. حصول این منظور با افزایش هر چه بیشتر سرعت جوشکاری امکانپذیر است. به این ترتیب مطالعه طرز انجام کار به جستجوی راه حل هایی برای افزایش سرعت جوشکاری منجر می شود. عواملی که در سرعت جوشکاری موثر است به شرح زیر است.

  • جوش پذیری فلز مبنا
  • جفت کردن درزها
  • جمع کردن تثبیت قطعات و آماده کردن آنها برای شروع جوشکاری
  • تنظیم موقعیت درز برای جوشکاری
  • انتخاب صحیح نحوه اجرا

شرایط محیطی در موقع جوشکاری

تا آنجا که ممکن است باید از جوشکاری در درجه حرارت های پایین تر از 5- درجه سانتیگراد خودداری شود. در صورتی که انجام جوشکاری در درجه حرارت های پایین تر از 5- درجه الزامی است، باید احتیاط خاص به عمل آید.اگر درجه حرارت قطعات مورد اتصال بین صفر و 5- درجه حرارت سانتیگراد، ضخامت ورق ها کمتر از 40 درجه میلیمتر است. قبل از شروع جوشکاری باید از اطراف درز تا فاصله 4e با حرارتی معادل حرارت دست، گرم کرد و این درجه حرارت را تا پایان جوشکاری حفظ نمود. فاصله مرز منطقه گرم شده از درز هیچ جهت نباید از 10 سانتیمتر کمتر باشد.

اگر ضخامت ورق های از 40 میلیمتر بیشتر باشد، درجه حرارت آنها در موقع جوشکاری در هیچ حال نباید از 10 سانتیمتر کمتر باشد.در مواقع بارندگی یا مه غلیظ که سطح کار مرطوب است، یا وقتی که کار در معرض وزش باد شدید قرار می گیرد، باید عملیات جوشکاری متوقف شود، مگر اینکه کار و جوشکاری به نحو مناسبی حفاظت شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>