اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت عمرانی

در پیمان های مبتنی بر هزینه، روش های در نظر گرفته شده برای قیمت گذاری و پرداخت بر پایه هزینه های صورت گرفته در پروژه است نه قیمت برآوردی آن، چرا که ابهام ها و عدم قطعیت های پروژه، اجازه برآورد هزینه ها را با دقت مورد قبول نمی دهد. در این گونه روش ها، هزینه های انجام شده پیمانکار از سوی کارفرما بازپرداخت می شود و هزینه های بالاسری و سود نیز یا به صورت مقطوع یا با ساز و کار مشخصی پرداخت خواهد شد.

به چنین روش های گروه، روش های بازپرداخت هزینه گفته می شود که بر مبنای نحوه محاسبه و پرداخت به صورت های مختلف به کار گرفته می شود. در چنین روش هایی، مشاور یا پیمانکار به طور تئوریک از هر گونه ریسک مبرا خواهند بود.این روش برای پروژه های کوچک و به طور نسبی پیچیده که تعیین هزینه های آنها در ابتدا مشکل است، مناسب خواهد بود. به کار گیری این گروه روش های، در پیمان مستلزم برقراری شرایط زیر د ر هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب روش انجام پروژه است.

سیستم حسابداری پیمانکار برای تعیین هزینه های پیمان جوابگو باشد.سیستم نظارت و مراقبت دستگاه اجرایی بتواند اطمینان یابد که روش های موثر کنترل هزینه به کار گرفته می شود.امتیاز این نوع پیمان داشتن امکان پذیرش تغییرات و انعطاف پذیری آن است. در پیمان های مبتنی بر هزینه تغییر دادن خواسته های کارفرمایی. همیشه ساده تر از پیمان های مبتنی بر قیمت است. از آنجا که ریسک های پیمانکار در پیمان های مبتنی بر هزینه کمتر از پیمان های مبتنی بر قیمت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>