اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


شرکت عمرانی


طراحی

پس از تکیمل مرحله توجیهی و تصمیم کارفرما بر انجام پروژه، کارفرما تیم طراحی را انتخاب و آنان را به کار تکمیل طراحی و آماده سازی مدارک ساخت می گمارد.

واگذاری

پس از تکمیل مرحله طراحی، مدارک مورد نیاز ساخت برای مناقصه ساخت مورد استفاده قرار می گیرد. پیمانکار بر اساس مناسبترین قیمت قابل قبول انتخاب می شود و الزام ها و تعهدهای هزینه ای مشخص می شود.کارفرما پیمان ساخت را با پیمانکار / پیمانکاران منعقد و پروژه ساخته می شود.

نوع دیگر ی از این روش که انتخاب مذاکره ای نامیده می شود همان ارتباط های قراردادی روش طراحی - مناقصه - ساخت را دارد، با این تفاوت که پیمانکار بدون برگزاری مناقصه، با مذاکره و توافق، انتخاب و وارد پروژه می شود. این روش در موارد خاص کاربرد دارد.

انتخاب مذاکره ای

در صورت وجود شرایط و محدودیت های زیر، این روش می تواند به عنوان راهبردی مناسب برای انجام یک پروژه محسوب شود.امکان طراحی پروژه با کیفت دقیق و ساخت پذیر وجود دارد. به بیانی دیگر کارفرما و مشاور تجربه و توان لازم را برای در نظر گرفتن همه ی جوانب به ویژه ساخت پذیری طراحی ها را دارد.

کارفرما ترجیح دهد برای به عهده گرفتن مستقیم مسئولیت کارها، مدیریت بر طراحی و ساخت را خود یا به وسیله مشاوران خود به عنوان نماینده کارفرما انجام دهد.زمان کافی برای طراحی پروژه پیش از شروع به ساخت وجود دارد.کارفرما ترجیح دهد که طراحی پروژه به طور کامل و ثابت (بدون تغییرات عمده در مرحله ساخت) پیش از عقد پیمان با پیمانکار انجام پذیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>