اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوله

پی کنی آبروها و لوله ها باید طبق انداز ه های تعیین شده در نقشه ها و برابر دستور دستگاه نظارت انجام گیرد. پی کنی ها باید به عرضی باشد که سهولت کار را فراهم و از لحاظ عملیات ساختمانی مقرون به صرفه باشد. پی کنی در بستر زیرین آبروها و لوله ها باید با دقت کامل و منطبق با تراز مشخص شده در نقشه و در خاک بکر و دست نخورده در سراسر طول آبرو، انجام گیرد.

در صورتی که تراز قسمت زیرین پایین تر از حدود مورد نظر بوده و یا بستر با شیب صحیح شکل نگرفته باشد، باید آن را مصالح بنایی و یا بتن ضعیف اصلاح نمود.در پی کنی آبروها و لوله ها هرگاه لازم باشد و دستگاه نظارت تشخیص دهد، باید اقدام به سپرکوبی، حایل بندی و تلمبه زنی نمود و پس از خاتمه کار این حایل ها و پشت بندها را از محل کار خارج کرد. بدون موافقت دستگاه نظارت این حایل ها و پشت بندها نباید بعد از پی ریزی در پی ها باقی بماند.

لوله های بتنی باید با خط و شیب صحیح مندرج در نقشه در روی کف آماده شده و بستر هموار و مستحکم، نصب شود. زبانه هر لوله باید در شیار لوله مجاور قرار گیرد و تمامی لوله های نصب شده در تمام طول آبرو باید دقیقاً متحدالمرکز باشند.

درز بین دو لوله به منظور هدایت آب به داخل لوله باید با مصالح فیلتر روی آن، پر شود. در صورتی که از لوله های مشبک استفاده شود، آب های جمع آوری شده از طریق داکت ها در لوله باید هدایت و دفع شود. درز لوله ها را باید با ملات مسدود کرد و سپس اطراف لوله را با مصالح زهکشی پر نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>