اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


دیوار


ظرفیت باربری و نشست

ظرفیت باربری خاک زیر دیوار باید در حد مجاز باشد و تأمین ضریب ایمنی حداقل معادل 3، در این مورد لازم است. در صورتی که ضریب ایمنی مذکور تأمین نشود، آنگاه باید تمهیدات خاصی را در تسلیح خاکریز یا بهبود خواص خاک زیر پی نظیر استفاده از ستون های سنگی، تراکم ارتعاشی، یا تراکم دینامیکی به کار بست.

زهکشی

اجرای تمهیدات خاص جهت زهکشی خاکریز پشت دیوار و جلوگیری از اشباع شدن خاک پشت دیوار امری ضروری است. در ضمن در مورد سیستم هایی که وجه آن رو به فضای باز و در نما و معرض دید است، استفاده از ور ق های ژئوتکستایل در وجه پشت دیوار در قسمت درزها به لحاظ جلوگیری از جابه جایی ذرات ریزدانه خاک از پشت دیوار و از لابه لای درزها به بیرون لازم است.

مرمت

با توجه به نو بودن این سیستم اجرایی، تجربه های خیلی زیادی در مورد اصول کلی ترمیم و نگهداری آنها وجود ندارد. امروزه یکی از راه حل های متداول جهت جلوگیری از صدمات احتمالی ناشی از نشست های نامتقارن قائم، جایگزینی مقطع دیوار با مقطعی است که حساسیت کمتری نسبت به این نشست های نامتقارن داشته باشد. نظیر سیستم خاک مسلح با درزهای قائم یا یک دیوار انباره فولادی و چیدن یک ستون سنگی در جلوی دیوار که را ه حل های موجود هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>