اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آسفالت


بازیافت آسفالت گرم

بازیافت آسفالت گرم شامل عملیاتی است که طی آن آسفالت برداشت شده از روسازی موجود با یا بدون مصالح غیر آسفالتی به شرح ضخامت تعیین شده در نقشه های اجرایی و مطابق دستورات دستگاه نظارت، بعد از شکستن و خرد شدن و دانه بندی و اختلاط با مواد قیری و با ترکیبات جوان کننده با یا بدون مصالح سنگی جدید یا آسفالت گرم جدید، در یک کارخانه مرکزی آسفالت یا در محل به طریق گرم و مطابق مشخصات آسفالت گرم و بتن آسفالتی تولید و در سطح راه پخش و کوبیده می شود.تمامی مصالح مصرفی در این عملیات و روش های طرح، ساخت و اجرا و کیفیت مخلوط آسفالت نهایی تهیه شده باید با مشخصات این دستوالعمل و معیارهای مربوطه در نشریه شماره 101 و آیین نامه روسازی راه، نشریه شماره 234 مطابقت داشته باشد.

بازیافت

اسفاده مجدد از مصالح روسازی موجود برای تهیه آسفالت جدید و بهسازی کهنه و قدیمی.مصالح بازیابی شده از روسازی موجود، به کارخانه آسفالت مرکزی حمل و در صورت لزوم با مصالح سنگی جدید و مواد قیری جدید مخلوط شده و به آسفالت گرم تبدیل می شود. این آسفالت مجداً به محل و پس از پخش در سطح راه متارکم می شود.

بازیافت درجا

در این روش تمامی عملیات بازیابی گرم به صورت درجا، در محل مصرف انجام و در سطح راه پخش و متراکم می شود.مصالح به دست آمده از آسفالت موجود است که شامل قیر و مصالح سنگی است که با روش های گوناگون با یا بدون حرارت دادن سطح روسازی برداشت می شود.

مواد جوان کننده قیر

ماده جوان کننده یا احیا کننده با مشخصات معین که به منظور اصلاح خصوصیات قیری سخت شده موجود در مصالح بازیافت مصرف می شود.مخلوط بازیافت آسفالت گرم نهایی از اختلاط مصالح روسازی قدیمی و مصالح سنگی جدید یا آسفالت گرم جدید، و در صورت لزوم قیر جدید یا ماده جوان کننده، تهیه می شود. این مخلوط برای استفاده در هر یک از لایه های روسازی باید مشخصات تعیین شده برای لایه مورد نظر را داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>