اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ

در این نوع بنایی، سنگ ها بعد از شکستن گوشه های تیز آنها، بدون تیشه داری، به مصرف می رسند، مشروط بر اینکه اشکال و ابعاد آنها با اشکال و ابعاد قید شده مطابقت داشته باشد. سنگ های مصرفی باید سخت، با دوام و بدون رگه بوده و در مقابل یخبندان مقاومت کافی داشته و دارای هیچ نوع مواد خاکی و ناخالصی نباشد.

حداقل ارتفاع سنگ قواره در نما 15 سانتیمتر است. ارتفاع سنگ ها در نما نباید از عرض و ریشه آن بیشتر باشد. حداقل طول ریشه سنگ ها، برای سنگ های کله 40 سانتیمتر، برای سنگ های راسته برابر ارتفاع سنگ و برای سنگ های دو کله یا سرتاسری، در صورتی که عرض بنا کافی باشد، 50 سانتیمتر است. سنگ های قوار ه ای که در نمای ساختمان به مصرف می رسد باید کاملاً ریشه دار بوده و به ازای هر متر مربع نما، یک سنگ سرتاسری باید به کار رود.

سنگ ها باید طوری کارگذارده شوند که بند عمودی رگ های متوالی در یک امتداد قرار نگیرند. سنگ های نبشی باید به طور کله و راسته متوالیاً روی هم در گوشه بنا قرار گیرند. در بنایی با قواره غیر منظم، کف هر قطعه سنگ باید به شکل افقی و طرفین قطعه تقریباً قائم باشد و دقت شود که تمامی سنگ ها تقریباً به وضعی که در معدن قرار داشته اند روی یکدیگر قرار گیرند.

در این نوع بنایی، سنگ ها طبق اندازه و ابعاد مندرج در نقشه های اجرایی تقریباً به شکل مکعب مستطیل تهیه می شوند. قسمتی از سطوح جانبی هر قطعه که توی کار قرار می گیرد با چکش تراش داده می شود. حداقل عمق این تراش باید در سطوح فوقانی و تحتانی 15 سانتیمتر و در سطوح طرفین 8 سانتیمتر باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>