اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سفیر کشور اتریش در ایران که برای آشنایی و شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی با هدف گسترش تعاملات و همکاری‌های مشترک بین دو کشور به هرمزگان سفر کرده بود در حاشیه بازدید از بزرگ‌ ترین بندر تجاری کشور بر لزوم تعمیم همکاری‌های فیمابین پیرامون مباحث ریل لجستیک تأکید کرد.

سفیر اتریش در ایران هدف از سفر یک روزه خود به هرمزگان را آشنایی و شناسایی هرچه بیشتر با حوزه‌های اقتصادی این استان مهم و استراتژیک برشمرد و اظهار داشت: بر آنیم تا با احصاء زمینه‌های مشترک همکاری، فرصت بحث و تبادل نظر طرفین در حوزه‌های دریایی و بندری، مدیریت آب و اهمیت منابع، کشاورزی ارگانیک، توسعه گردشگری و مباحث لجستیک ریلی فراهم آید.

اشتفان شولتس با اشاره به گام بلند سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه ریل پایه در بنادر ایران افزود: کشور اتریش در بحث ریل و لجستیک ریلی صاحب تجربه و فناوری‌های نوینی است و این آمادگی وجود دارد که با معرفی شرکت‌ها و موسسات توانمند به سازمان بنادر و دریانوردی ایران مباحث دانشگاهی و آموزشی را گسترش دهیم.

سفیر اتریش در ایران در بازدید دو ساعته خود از مجتمع بندری شهید رجایی از امکانات و قابلیت‌های این منطقه ویژه دیدن کرد و بر لزوم انتقال تجربیات دو کشور در حوزه‌های مختلف با محور قرار دادن دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت تأکید داشت.

یادآور می‌شود، بندر شهید رجایی با برخورداری از پایانه‌های متعدد کانتینری، کالاهای متفرقه و عمومی همچنین بندر نفتی خلیج فارس و ظرفیت تخلیه و بارگیری 100 میلیون تن کالا، بیش از 55 درصد صادارات و واردات و 70 درصد ترانزیت کشور را پشتیبانی می‌کند این حجم مبادلات باعث شده تا گروه‌های متعدد دیپلماتیک، تجار و سرمایه‌گذاران از کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی به طور مستمر و با هدف بررسی و پایش زمینه‌های همکاری از این بندر دیدن کنند.

> منبع خبر

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>