اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرامیک

کاشی شیشه ای محصولی جذاب برای بسیاری از دکوراتورها و طراحان است. چرا که قابلیت استفاده در هر فضا و شرایطی را دارد و طراح با تغییر نوع چیدمان می تواند فضاها را به زیبایی تزیین نماید. حضور کاشی شیشه ای در طرح ها و سایزهای مختلف در سال های اخیر در بازار، حاکی از گستردگی کاربرد آنها در دکوراسیون داخلی است.

کاشی شیشه ای ساخته شده با تکنیک فیوز به نسبت دیگر کاشی های موجود در بازار امتیازاتی دارد مانند سبک بودن این کاشی ها که باعث می شود در هر فضایی حتی در سقف ها که وزن عامل مهمی است به خوبی قابل استفاده باشند. از دیگر امتیازات این کاشی ها تنوع در طرح و رنگ است چرا که این نوع کاشی ها دست ساز بوده و امکان ساخت با هر طرح و رنگی را دارند. نصب ساده و آسان این کاشی ها بر روی هر سطحی با چسب آکواریوم از دیگر امتیازات آنهاست.

دیگر خصوصیت ممتاز آنها به نسبت سایر کاشی های شیشه ای لبه های منظم و گونیایی است که باعث می شود در هنگام نصب کار بسیار منظم و دقیق و با کیفیت مناسب نصب شود.پشت بعضی از انواع این کاشی ها با تکنیک ورق کاری به شکل براق و متالیک پوشش داده شده تا جهت استفاده در سطوحی که نیاز به پوشاندن سطح است قابل استفاده باشند. این کاشی ها تا حدودی شفاف بوده و قابلیت عبور نور با طیف های رنگی را دارند.

به بسیاری از افرادی که تمایل به تغییر دکور آشپزخانه یا سرویس های بهداشتی منزل خود دارند، تزیین آینه، کابینت و فضاهایی که در منزل به نظر ساده می آیند و نیاز به تغییر دارند مد نظرشان است، می توان این نوع از کاشی شیشه ای را پیشنهاد داد. هزینه کم، نصب ساده و تنوع این کار، این امکان را حتی به یک خانم خانه دار می دهد تا خود با استفاده از این کاشی ها به تزیین منزل بپردازد.کاشی شیشه ای یکی از رایج ترین مصالح برای استفاده در آشپزخانه هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>