اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

با استفاده از کاشی شیشه ای مربعی شکل می توانید بخش های تو رفته دیوار آشپزخانه را به شکل زیبایی تزئین کنید. برای این منظور بهتر است از انواع رنگ های متضاد در کنار هم استفاده کنید تا سایه روشن زیبایی ایجاد شود. به طور مثال، می توانید از رنگ های خردلی، آبی و توسی در کنار هم بهره بگیرید.

از کاشی شیشه ای فقط برای دیوارهای آشپزخانه استفاده نمی کنند، می توانید زیر جزیره آشپزخانه را نیز با آنها دکور کنید.این کاشی ها خیلی سنگین نیستند و ایده خوبی برای استفاده زیر جزیره هستند. کاشی هایی که اصولا در مکان های عمومی همچون مترو استفاده می شوند نیز می تواند برای استفاده در دیوارهای آشپزخانه ایده خوبی باشد. کاشی هایی به آبی روشن با دوغاب سفید باعث بهتر و بیشتر دیده شدن فضای آشپزخانه می شوند.

برتری معماری آجر شیشه ای نسبت به آجر سنتی

  • امکان استفاده در جداسازی های فضاهای داخلی با حفظ روشنایی کافی
  • افزایش فضای مفید داخلی به واسطه ضخامت دیواره 8 سانتیمتری در مقایسه با دیوارهای آجر سنتی که حداقل 15 سانتیمتر است.
  • خواص بالای ایزولاسیون (صوتی-گرمایی)
  • سبک بودن دیوار ساخته شده در مقایسه با دیوارهای آجر سنتی
  • امکان بکارگیری طرح ها و رنگ های مختلف در یک یا چند دیوار بنابر هر نوع سلیقه

سادگی و سرعت عمل بالا در نصب و بکارگیری آجر شیشه ای در مقایسه با آجر سنتی، زیرا مراحل مختلف و متعدد دیوارکشی سنتی شامل آجرچینی، گچ و خاک، سفیدکاری و نقاشی وجود نداشته ولی آجر شیشه ای تنها شامل آجرچینی و بندکشی است.قیمت تمام شده (شامل مصالح و دستمزد) یک متر مربع (در دو طرف دیوار) دیوار شیشه ای در مجموع در مقایسه با دیوار سنتی ارزان تر خواهد بود زیرا در دیوار سنتی بعد از آجر چینی مراحل گچ و خاک، سفیدکاری و رنگ آمیزی برای دو سمت دیوار همچنان باقی است که هزینه های قابل توجهی را به قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار سنتی اضافه خواهد کرد.

نظافت و سادگی در دیوارهای شیشه ای به گونه ایست که حتی در فضاهای مسکونی به سادگی قابل انجام و کمترین مزاحمت را برای ساکنین دارد.نظافت و تمیزی دیوار شیشه ای به راحتی تنها با یک دستمال نم دار و برای سالیان طولانی انجام می شود در حالی که دیوارهای سنتی حداقل هر چهار سال نیاز به رنگ آمیزی دارند.از آجر شیشه ای به مقادیر قابل توجه در ساختمان های مسکونیی، اداری، رستوران ها، ابنیه هنری، فرهنگی و مذهبی استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>