اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

از مزایای استفاده از کاشیی شیشه ای نسبت به آجر شیشه ای این است که چون از جنس شیشه است، کاملاً قابل شستشو است. مزیت دیگر این کاشی نسبت به کاشی های موجود در بازار این است که برجسته است و قابلیت های برجسته سازی در ضخامت های مختلف را می تواند داشته باشد. به عنوان مثال اگر طرح آکواریومی داشته باشیم، ماهی های آن برجسته می شود و رنگ آمیزی و طراحی هیچ محدودیتی ندارد.

کاشی شیشه ای مثل کاشی و سرامیک و آجر شیشه ای کاربرد آجر را دارد و بیشتر در ساخت دیوارها استفاده می شود. کاشی شیشه ای قابلیت نورپردازی از پشت و رو را دارد یعنی اگر قرار باشد به عنوان فضای بین کاشی در آشپزخانه کار شود، می توان از پشت آن نورپردازی کرد.مرکز تولید کاشی شیشه ای در دنیا، آمریکا، ایتالیا، ترکیه و چین است که ایران هم 10سالی است به تولید این محصول می پردازد.

شرکت نقشینه ترنج هم یکی از برندهای معتبر کاشی شیشه ای است. با توجه به اینکه قیمت این محصول بالاست بیشتر در پروژه های لوکس از آن استفاده می شود. کاشی شیشه ای زیبا و نورگیر، عایق سرما و گرما و صدا نیست اما کار زیبایی است و نورگیری خوبی دارد.آجر شیشه ای، توجیه اقتصادی دارد، آجر شیشه ای لارا که نمایندگی انحصاری شرکت vetroarredo ایتالیا را بر عهده دارد.

هرجا بخواهید جدا کننده بکشید و از قابلیت انتقال نور هم بهر بگیرید، می توانید از آجر شیشه ا ی استفاده کنید. البته تصویر هم می تواند از پشت این شیشه ها قابل رویت باشد که بستگی به رنگ آجر شیشه ای دارد. قیمت آجر شیشه ای رنگی و بی رنگ متفاوت است. در حال حاضر دیگر در ساختمان های اداری از پنجره بازشو استفاده نمی کنند ولی در داخل ساختمان سیستم تهویه هوا وجود دارد و از آجر شیشه ای برای نورگیر استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>