اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

مهم ترین خاصیت چسب بتن تولید چسبندگی قابل توجهی در بتن یا ملات است که خود عامل افزایش چسبندگی بتن یا ملات جدید در حال اجرا است. همچنین چسب بتن باعث کاهش نفودناپذیری بتن و ملات است که موجب آب بند بودن آن نیز می شود و باعث جلوگیری از ترک خوردن و باد کردن بتن می شود.

به همین دلیل استفاده از چسب بتن باعث افزایش مقاومت فشاری و بالا رفتن عمر مفید سازه می شود. چسبندگی بالا به بتن حدوداً 4 برابر ملات سیمان، موجب بهبود مقاومت شیمیایی، مقاومت سایشی، مقاومت کششی و فشاری می شود. با استفاده از چسب بتن علاوه بر آن افزایش انعطاف پذیری بتن دوام آن نیز بهبود می یابد.

توضیح فنی چسب بتن

چسب بتن در ترکیب با بتن و ملات های ساخته شده از جمله سیمان و آهک موجب افزایش مقاومت کششی و جلوگیری از ایجاد ترک در ملات می شود. همچنین چسب بتن قابل استفاده با گچ نیز است و کارائی و حالت خمیری و روانی بتن و ملات تازه را بالا می برد.

چسب بتن موجب افزایش مقاومت خمشی بتن تا حداکثر 50% می شود، همچنین استفاده از چسب بتن منجر به افزایش چسبندگی و مقاومت سایشی بتن می شود. چسب بتن با کاهش نفوذ آب و مواد شیمیایی و افزایش مقاومت، تأثیر چشم گیری در مقابل یخبندان و یخ زدن بتن و ملات دارد، هم چنین تأثیر چشم گیری در افزایش مقاومت محصولات سیمانی در محیط های قلیائی شدید مرطوب دارد.

موارد کاربرد چسب بتن

  • برای آب بندی بتن
  • برای افزایش چسبندگی بتن
  • برای ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی های سطحی و عمقی سازه های بتنی که در خشکی بوده یا اینکه با رطوبت در تماس هستند.
  • برای نماسازی بر روی بتن قدیمی
  • برای ساخت ملات های ترمیمی و قدیمی یا بتن خود تراز شونده و برای کف سازی و پرکردن درز های ساختمانی و ساخت و ترمیم سطوح بتنی

میزان مصرف چسب بتن

میزان مصرف چسب بتن به میزان 5% الی 20% وزن سیمان مصرفی، به بتن اضافه باید کرد. نگهداری چسب بتن، چسب بتن در درجه حرارت C˚5 + الی C˚30 نگهداری شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>