اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

چسب بتن مخصوص آب بندی به صورت مایع بوده و ظاهری شیری رنگ دارند که پس از مصرف ( خالص یا ترکیب در ملات) کاملاً بی رنگ هستند. این محصولات در مقابل رطوبت، سرما و گرما، حریق، نور، آتش و ضربه کاملاً مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سیمان در ملات است.استفاده این محصولات در سازه ها ضمن صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه، بالا رفتن سرعت عملیات، سبک سازی نمودن سازه ها و آنتی باکتریال شدن (ضد خزه، جلبک و باکتری) سازه خواهد شد.

کاربرد چسب بتن آب بندی

عمده مصرف چسب بتن در استخر، سر ستون، فنداسیون، ضد آب کردن چسب های کاشی خمیری و پودری و چسب های سنگ آنتیک جهت استفاده در سرویس های بهداشتی، ملات های سیمانی، نمای ساختمان، آب نما، نماهای بارانگیر، چاله آسانسور، انواع سقف (سیمانی، سنگی، آجری، سفالی، ایرانیت سیمانی و …)، محوطه سازی، ساخت و آب بندی انواع بلوک، جداول، موزاییک و تمامی سازه هایی که در مجاورت مستقیم با آب، رطوبت، عوامل جوی و UV خورشیدی هستند استفاده می شوند و بهترین جایگزین برای مواد نفتی، قیر و گونی، ایزوگام و پوشش های قدیمی است.

قدرت چسبندگی بسیار زیاد به بتن و آرماتور، استحکام بسیار عالی در مقابل مواد اسیدی و قلیایی، امکان کاشت آرماتور در بتن های سبک، محافظت از آرماتور و انکربولت در مقابل خوردگی و زنگ زدگی، بدون شره و فاقد انقباض، بدون نیاز به حلال، سهولت و سرعت اجرا.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>