اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آسفالت


بازیافت درجا

در این روش تمامی بازیابی به صورت درجا و د رمحل پروژه انجام می گیرد و طی آن بخشی یا تمامی لایه آسفالتی و لایه های غیر چسبنده روسازی موجود، مطابق ضخامتی که در نقشه های اجرایی نشان داده شده تراشیده و خرد می شوند.

سپس این مصالح دانه بندی شده و مواد قیری و هیدرولیکی به آن افزوده و محصول تولید شده در سطح راه پخش و متراکم می شود. تمام این عملیات در محل و به طور مداوم به کمک یک سری ماشین آلات انجام می شود. با استفاده از این روش می توان تا عمق 30 سانتیمتر از روسازی موجود را مورد بهسازی قرار داد.

بازیافت کارخانه ای

در این روش مصالح برداشت شده از روسازی به یک کارخانه آسفالت مرکزی حمل و بعد از فراوری و تغذیه مصالح به کارخانه و تولید محصول بدون استفاده از حرارت و در دمای محیط و حمل به محل مصرف، پخش و کوبیده می شود.

کارخانه های آسفالت مرکزی جهت عملیات بازیافت سرد باید که مجهز به ماشین آلات و وسایل مختلفی از جمله سنگ شکن، تسمه نقالع با سیلوهای تغذیه مصالح خرده آسفالتی، سیستم مکانیزه و دقیق جهت افزودن آب به مخلوط در شرایط مصرف کف قیر یا امولسیون قیر و مواد مضاف هیدرولیکی و شیمایی، سیلوی ذخیره آسفالت و سایر دستگاه های مورد نیاز باشد. از روش کارخانه ای در شرایطی استفاده می شود که حجم مصالح بازیافتی بستیر زیاد بوده یا برای تهیه مخلوط، کنترل دقیقی در تمامی مراحل تولید آسفالت مورد نظر باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>