اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پانل

پانل عضوی است سه بعدی متشکل از دو صفحه شبکه جوش شده فولادی که لایه عایق پلی استایرن در بین دو صفحه قرار گرفته و اعضای فولادی متشکل از برشگیرها، که از میان لایه عایق گذشته و دو شبکه فولادی را به صور ت خرپایی به یکدیگر متصل کرد ه اند.

پانل ها در زمره اجزای ساختمانی سبک به شمار می روند که در محل کارخانه ساخته و برای نصب به محل کارگاه حمل می شوند. پانل ها باید با ماشین آلات تمام خودکار ساخته شوند. پانل و اجزای آن باید با استانداردها و مشخصات فنی مطابقت داشته باشند.

اصول تحلیل طراحی سامانه های پانلی سه بعدی

اصول تحلیل سامانه های پانلی کامل و روش های مدل سازی آنها مطابق اصول تحلیل ساختمان های متعارف بتن آرمه هستند.مدل سازی تحلیلی دیوارهای پانلی می تواند مبتنی بر روش اجزای محدود باشد. برای دیوارهای پانلی دارای بازشو لازم است شبکه بندی المان های دیوار پانلی به نحوی باشد که بتواند رفتار واقعی دیوار پانلی با بازشو را از نظر نیروهای داخلی و تغییر شکل های نسبی نشان دهد.در فرآیند طراحی سامانه های پانلی و در نبود اطلاعات جامع برای تعیین مدول الاستیسیته بتن پاشیده می توان ضریب کاهشی معادل 50 درصد مدول الاستیسیته بتن معمولی برای تخمین مدول الاستیسیته بتن پاشیده در نظر گرفت.

طراحی سقف های پانلی

به طور کلی سقف سامانه های پانلی می تواند دیافراگم متشکل از سقف های پانلی، تیرچه بلوک، تیرچه های فلزی با جان باز و یا دال بتن آرمه باشد. در هر حال لازم است دیافراگم سقف از نوع صلب باشد به نحوی که عملکرد سه بعدی سامانه را تامین نماید. لازم است صلبیت دیافراگم مطابق مبحث ششم مقررات ملی ساختمانی ایران کنترل شود. در صورت استفاده از دیافراگم متشکل از سقف های پانلی، باید طول آزاد دهانه به 6 متر محدود شود. لازم است ضخامت بتن فوقانی دیافراگم حداقل 60 میلیمتر در نظر گرفته شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>