اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پانل

رعایت حداقل ضوابط و مقررات کلی تامین ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا، مطابق با مبحث دوازدهم مقررات ملی ساختمان برای اجرای عملیات ساختمانی سامانه های پانلی ضروری است.با توجه به احتمال آسیب رساندن مفتول های شبکه موجود در پانل لازم است کارگران هنگام نصب پانل ها از دستکش حفاظتی استاندارد و ساقه دار از جنس برزنت یا لاستیک مخصوص استفاده نمایند. همچنین لازم است کارگران لباس کار مناسب و کاملا پوشیده داشته باشند. لباس کارگران باید قادر باشد از خراشیدگی احتمالی مفتو ل های پانل به بدن جلوگیری به عمل آورد.

از آنجا که لایه عایق پانل در شرایط معمولی و قبل از بتن پاشی قابل اشتعال می باشد، استعمال سیگار و سایر مواد مشابه و یا روشن کردن آتش های رو باز در محل کارگاه اکیدا ممنوع هستند. به این منظور باید تابلو های هشدار دهنده مناسب در محل کارگاه نصب شده و به کارگران آموزش های لازم داده شوند.در صورت استفاده از لایه عایق ضد حریق نیز، با توجه به احتمال ذوب شدن لایه عایق در اثر حرارت مستقیم، موارد مذکور باید مراعات گردند.

هرگونه عملیات جوشکاری در نزدیکی پانل های بتن پاشی نشده که احتمال آسیب رسانی به پانل داشته باشد باید با رعایت تمهیدات ویژه و با نظارت دقیق به انجام برسد. در سازه های فولادی که از دیوارهای پانلی نیز استفاده می کنند، باید از لایه عایق ضد حریق استفاده شود.

هنگام بتن پاشی دیوارهای خارجی ساختمان با روش مکانیکی با توجه به وزن قابل توجه شلنگ و لوله، و احتمال ضربه ناشی از پس زدگی دستگاه، باید جایگاه مناسب و مطمئن در داربست برای اپراتور بتن پاش پیش بینی شود.از آنجا که هیدروکربن ها از قبیل تینر و بنزین حلال پلی استایرن هستند، باید از نگهداری و انبارش این مواد در محل نصب یا انبارش پانل های بتن پاشی نشده جلوگیری نمود. همچنین استفاده از این مواد برای ذوب لایه عایق ممنوع است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>