اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کندانسور سردخانه

کندانسور سردخانه ای چیست ؟
کندانسور سردخانه در واقع قطعه ای از مجموعه کامل چیلر سردخانه ای است که بین کمپرسور و شیر انبساط چیلر قرار گرفته و وظیفه آن تغییر حالت مبرد گازی به مبرد مایع است.

در واقع کندانسور سردخانه، مبدل حرارتی است که با خنک کردن مبرد توسط آب یا هوا باعث تغییر فاز مبرد از حالت گاز به مایع می شود تا سیکل تبرید تراکمی ادامه یابد. مجموعه کامل چیلر سردخانه از قطعات اصلی زیر تشکیل می شود.

انواع کندانسور سردخانه:
کندانسور به همراه سایر قطعات ذکر شده (به جز اواپراتور سردخانه ای که در داخل سردخانه نصب شده و محیط داخل سردخانه را سرد می کند و با لوله کشی به چیلر متصل می شود) بر روی یک شاسی به عنوان چیلر در بیرون از سردخانه قرار می گیرد و در انواع کندانسور هوایی (هوا خنک) و کندانسور آبی (آب خنک) ساخته می شود که در شکل زیر تصاویری از آنها را مشاهده می کنید.

اگر کندانسور دارای فن باشد به آن هوا خنک و اگر از نوع شل اند تیوب (پوسته و لوله) باشد به آن آب خنک گفته می شود که معمولا در چیلرهای سردخانه ای از کندانسور هوا خنک استفاده می شود.

کندانسور سردخانه ای هوا خنک در کل در سه مدل، عمودی، افقی و V شکل ساخته می شود و نوع آب خنک آن معمولا از نوع پوسته و لوله (شل اند تیوب shell and tube) است که باید به برج خنک کننده متصل شود ولی انواع هوا خنک آن به برج خنک کننده نیازی ندارند. باید به این نکته توجه نمود که کندانسور سردخانه با اواپراتورهای داخل سردخانه متفاوت بوده و منظور از اواپراتور در واقع یونیت های داخلی سردخانه است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>