اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زندگی روزمره ما به ظروف یکبار مصرف وابستگی شدیدی پیدا کرده است. در بسیاری از خوراکی هایی که از سوپر مارکت ها، رستوران ها خریداری می کنید یا در مهمانی ها و نذورات خود استفاده می کنید از ظروف یکبار مصرف استفاده می شود.
از انواع ظروف یکبار مصرف بر اساس نوع مصرف می توان به ظروف بسته بندی میوه و سبزیجات، ظروف بستنی، ظروف بسته بندی مواد پروتئینی، ظروف بسته بندی تخم مرغ، ظروف یکبار مصرف رستورانی، ظروف یکبار مصرف سالاد، ظروف بسته بندی خشکبار، انواع لیوان و بشقاب های یکبار مصرف و…اشاره کرد. پرمصرف ترین و ارزان ترین نوع ظروف یکبار مصرف همین ظرف های پلاستیکی است که برخی از آنها برای مصارف سرد فقط مناسب است و برخی دیگر برای مواد و مایعات داغ نیز قابل استفاده است.
به طور کلی از نظر نوع جنس ظروف، ظروف یکبار مصرف به ظروف پلی استایرنی (PS)، ظروف پلی پروپیلنی(PP) و ظروف پلی اتیلنی (PE) عمدتا قابل تقسیم بندی هستند.

1-پلی استایرن معمولی 1309
پلی استایرن 1309 یک پلی استایرن معمولی (GPPS) با شفافیت بالا و جریان پذیری مناسب می باشد که جهت در آن تعادل خوبی بین استحکام و جریان پذیری وجود دارد. مواد 1309 برای بسیاری از کاربرد ها مانند ظروف یکبار مصرف مناسب است.

ویژگی پلی استایرن 1309
شفافیت بالا، جریان پذیری مناسب

کاربرد PS 1309
تولید ظروف یکبارمصرف

2-پلی پروپیلن کوپلیمر X30F
پلی پروپیلن EP1 X30F (شیمیایی) یک پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر است که مقدار کمی اتیلن در ساختار خود دارد. مواد X30F به دلیل فرایندپذیری خوب و شفافیت و براقیت عالی برای تولید انواع فیلم های بسته بندی تک لایه و چند لایه کاربرد دارد. این گرید فاقد افزودنی های لیزکننده و آنتی بلاک است و شفافیت و جوش پذیری خوبی به فیلم می دهد.

ویژگی پلی پروپیلن کوپلیمر EP1 X30F
سفتی و چقرمگی مناسب و فرایند پذیری عالی

کاربرد مواد X30F
بسته بندی مواد غذایی

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>