اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

نحوه و روش جابه جایی باید قبلاً بررسی و توسط دستگاه نظارت تایید شود. نحوه جابه جایی و انبارکردن شمع ها باید به گونه ای باشد که شمع ها از ترک خوردگی، آسیب ناشی از وربه و تنش های خمشی حفاظت شوند. به منظور در نظر گرفتن اثر تنش های ناگهانی باید برای بارهای محاسباتی ناشی از جابه جایی معادل 2 در نظر گرفته شود.در هر شمع باید حداقل دو قلاب برای جابه جایی در نظر گرفته شود. محل این قلاب ها به گونه ای مشخص می شود که کمترین مقدار بیشینه لنگر در شمع به وجود آید.

شمع های مربعی باید طوری روی هم چیده و انبار شوند که عبور هوا از بین آنها ممکن باشد. کف محل انبار باید مقاومت کافی داشته باشد. قرار دادن شمع ها روی هم بدون آنکه قطعه تخته ای بین آنها قرار داده شود ممنوع است. محل مجاز برای قرارگرفتن تخته ها حدود محلی است که قلاب حمل شمع در آن موقعیت قرار گرفته است. این قطعات چوبی باید در ارتفاع چیدمان شمع ها در یک راستا باشند.

شمع های دایروی باید به گونه ای روی هم چیده شوند که در اثر لرزش بر روی هم نلغزند. به ویژه به منظور جلوگیری از لغزش ردیف های روی زمین باید تمهیدات لازم جهت مهار نمودن شمع ها مانند استفاده از قطعات چهوبی اندیشیده شود. علاوه بر این تعداد ردیف های شمع انبار شده بر روی هم باید به حدی باشد که باعث آسیب دیدگی شمع های زیرین نشود. پیمانکار باید برای جلوگیری از آسیب دیدگی سطوح شمع های نصب شده در آب دریا و خاک های قلیایی توجه و مراقبت ویژه ای در جابه جایی و انبار کردن آنها لحاظ نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>