اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فولاد

در غیاب باران و ذارت آب شونده در سطح فلز زنگ زدگی شدید در هوا با رطوبت کمتر از 70 درصد بعید است. در رطوبت های بالاتر از این مقدار میزان خورندگی تحت تأثیر عواملی که به طور کلی عبارتند از گازها و مواد جامدی که باعث آلودگی هوا می شوند.

ذرات آب شوند بسایر خطرناک هستند زیرا اگر بر روی سطح فولاد بنشینند زنگ زدگی حتی در رطوبت کمتر از 70 درصد نیز ممکن است به وقوع بپیوندد. درجه حرارت محیط نیز بسایر موثر است ولی تغییرات درجه حرارت که وقع و مدت میعان را تعیین می کند از مقدار متوسط درجه حرارت قابل توجه تر است.

رطوبت، آلودگی و درجه حرارت هنگام تخمین درجه حرارت هنگام درجه خور ندگی یک محیط یا انتخاب پوشش محافظ لازم باید با هم در نظر گرفته شوند. با وجود آنکه تمامی شرایط فیزیکی مجاور سطح فولاد مانند درجه حرارت و رطوبت است که حائز اهمیت است. ولی اطلاعات مربوط به شرایط جوی که در مسافات کوتاهی دور از فلز گرفته شده است نیز می تواند راهنمایی باشد.

آلودگی جو

خورندگی هنگامی که هوا حاوی مقدار ی انیدرید سولفورو یا نمک های خورنده مانند بعضی سولفات ها و کلرورها باشد تشدید می یابد. منشا اصلی این نوع آلودگی هوا احتراق ذغال سنگ، سایر مواد سوختی و ترشح آب دریا است که تحت تأثیر حالت باد ممکن است تا چندین کیلومتر در ساحل نفوذ کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>